کد خبر : 297197
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

اعزام ۱۰ هزار زائر مازندرانی به اردوی راهیان نور

اعزام ۱۰ هزار زائر مازندرانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار زائر شهدا برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به راهیان نور اعزام شوند، گفت:مراسم ویژه تحویل سال نو در یادمان هفت تپه با حضور فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری ستاد راهیان نور و اردو‌های جهادی نوروزی و برنامه‌های بسیج و سپاه کربلا در سال جدید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز ملی راهیان نور و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهیان نور نرم افزار انتقال ایثار و شهادت به نسل جوان است، گفت :باتوجه به شرایط کرونایی و دوسالی که اعزام راهیان نور به تاخیر افتاده بود امسال با بهتر شدن شرایط و همچنین آماده‌سازی اردوگاه‌های مناطق عملیاتی جنوب، اعزام راهیان نور از سر گرفته شد.

فرمانده سپاه کربلا راهیان نور را یک حرکت بزرگ فرهنگی دانست و افزود:راهیان نور یک معدن معرفتی و بی نهایت دفاع مقدس و تاثیر تربیتی راهیان نور بر نسل جوان بی نظیر است.

مسلمی با اشاره به همه مشکلات اقتصادی که موجب استقبال محدود مردم برای حضور در اردوی راهیان نور شده بود، افزود: امسال با عنایت خدای متعال و ظرفیت خیرین، زائرین با پرداخت کمترین هزینه به میعادگاه شهدا اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اعلام اینکه پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار زائر شهدا برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به راهیان نور اعزام شوند، اضافه کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا و تیم‌های امدادی ستاد سپاه استان در اردوگاه‌ها و مناطق عملیاتی حضور دارند.

مسلمی در ادامه با اشاره به استقبال پرشور مردم برای حضور در راهیان نور، اعلام کرد:اعزام عمومی راهیان نور در ۹ بازه زمانی پیش بینی شده است و اقشار مختلف مردم می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های بسیج و همچنین در سامانه راهیان نور هم به‌صورت اتوبوسی و هم با خودرو‌های شخصی ثبت نام و اعزام شوند.

فرمانده سپاه کربلا به تبلیغات و بوستر‌های لازم جهت ارائه خدمات به‌صورت حضوری و خودرویی به زائران شهدا هم اشاره کرد و گفت: حضور زائران در مناطق عملیاتی بسیار ارزان شده که در هر سه روز از حضور زائران، نفری ۵۰ هزار تومان برای اسکان و تعذیه از آنان دریافت می‌شود.

مسلمی در ادامه از ثبت نام ۸ هزار زائر تا به امروز برای اعزام به راهیان نور هم خبر داد و گفت: این استقبال در کشور تا به امروز بی نظیر بود و همچنین اعزام ها از ۱۷ اسفند ماه امسال تا ۶ فروردین سال جدید صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  تلاش رزمندگان برای آماده‌سازی اردوگاه‌های استان مازندران اعم از اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر و شهید جعفرزاده در اندیمشک برای اسکان مازندرانی‌ها اضافه کرد: علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ،اردوگاه هفت تپه هم برای بازدید زائران آماده شده که یکی از یادمان ها بازدید راهیان نور است.

مسلمی در ادامه از برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو در یادمان هفت تپه با حضور فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت هم خبر داد و افزود: این برنامه به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود به استفاده اتوبوس‌های استاندارد و ایمن برای اعزام به اردو‌های راهیان نور هم اشاره و ابزار امیدواری کرد که با استقبال مردم شریف استان اردوی راهیان نور به نحو مطلوب برگزار شود.

گفتنی است؛در پایان نشست  از پوستر قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی رونمایی و جشنواره استانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا در قالب پوشش برنامه‌ها و اخبار روزانه راهیان نور هم برگزار خواهد شد.

اعزام ۱۰ هزار زائر مازندرانی به اردوی راهیان نور/برنامه ویژه تحویل سال در یادمان هفت‌تپه برگزار می‌شود
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =