کد خبر : 297127
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
-

تشکیل هیئت ملی فلسطین در داخل اراضی اشغالی

تشکیل هیئت ملی فلسطین در داخل اراضی اشغالی

یکی از رهبران فلسطینی از تشکیل هیئت ملی برای دفاع از شهروندان فلسطینی در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و حمایت از آنها در برابر حملات روزافزون نیروهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت عربی ۲۱، محمود خلف، عضو کمیته مرکزی جبهه دموکراتیک و عضو کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی خاطرنشان کرد که ایده تشکیل یک “هیئت ملی” برای حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در اراضی اشغالی پس از آن مطرح شد که رژیم اشغالگر اقدامات خود علیه فلسطینی‌های ساکن مناطق موسوم به ۴۸ تشدید کرده و مشخص شد که درصدد اجرای قانون نژادپرستانه «قومیت» به رهبری نفتالی بنت است.

خلف در ادامه افزود، دولت نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وضع قوانین و اقداماتی مانند احکام مربوط به تعقیب، تخریب منازل و مصادره زمین‌های فلسطینیان در «النقب»، «المثلث» و «الجلیل» تحت عناوین مختلف ملت فلسطین را در اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

وی همچنین تصریح کرد، این هیئت ملی از تمامی گروه‌های سیاسی، گروه‌های مختلف مردمی، شخصیت‌های مهم و همچنین مؤسسات حقوقی و بشردوستانه تشکیل شده است.

خلف تاکید کرد، با هدف همبستگی بیشتر با فلسطینیان داخل اراضی اشغالی ۴۸ و همچنین پشتیبانی و حمایت از آنها در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن فلسطینیان، اراضی و حقوق آنها در این مناطق، برای این هیئت برنامه‌های کاری وضع می‌شود و کمیته‌ای به منظور پیگیری اقدامات روزانه و اجرای برنامه مورد استناد تعیین خواهد شد.

تشکیل هیئت ملی فلسطین در داخل اراضی اشغالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =