کد خبر : 296955
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

ممنوعیت تردد در محور هراز تا ۲۵ اسفندماه

ممنوعیت تردد در محور هراز تا ۲۵ اسفندماه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز به دلیل ایمن‌سازی مسیر تا ۲۵ اسفند ماه بسته است.

به گزارش عصرقائم، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ممنوعیت تردد در محور هراز که از ساعت ۱۲ دیروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه آغاز شده بود تا ۲۵ اسفند ماه به دلیل ایمن‌سازی مسیر و انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در هر دو مسیر رفت و برگشت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد به پایتخت را دارند، می‌توانند از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

به گفته جهان تاب تمامی محور‌های شمالی هم اکنون با بارش باران همراه است و رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله، شتاب بی مورد و حرکات مخاطره آمیز بپرهیزند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز با اشاره به استقرار سامانه کم فشار در استان گفت: از دیشب در مناطق ساحلی و جلگه‌ای رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات نواحی غربی، شاهد وزش باد شدید، رگبار باران، تگرگ و رعد و برق بودیم.

احمد اسدی با بیان اینکه شدت بارش‌ها تا امشب ادامه دارد، تاکید کرد کوهنوردان در این مدت از صعود به ارتفاعات استان پرهیزکنند.

وی گفت: هوای مازندران شنبه نیمه ابری است، اما از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی جدید از نواحی غربی بارانی می‌شود.

اسدی با اشاره به تداوم بارندگی‌ها روز یکشنبه در استان افزود: در این مدت کاهش دما، وزش باد و در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی باران همراه با برف را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی، صید و صیادی مناسب نیست.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ممنوعیت تردد در محور هراز تا ۲۵ اسفندماه/تداوم بارندگی‌ها تا هفته آینده

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 10 =