کد خبر : 296978
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
-

درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در مورد تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان

درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در مورد تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان

سارینا ساعدی می‌گوید به دلیل زمانبندی تمرینی اجرا شده توسط فدراسیون دوومیدانی نمی‌تواند به راحتی وارد پیست شود و از مسئولان فدراسیون درخواست کرد تا مشکل ملی‌پوشان در این زمینه را حل کنند.

به گزارش عصرقائم، سارینا ساعدی، رکوردار پرش سه گام داخل سالن زنان ایران در مورد مسابقات ترکیه که طی آن رکوردشکنی کرد، به ایسنا گفت: با ۱۳ سانتی متر بیشتر از رکورد قبلی که دست خودم بود، رکورد داخل سالن ایران را شکستم و سوم شد. سطح مسابقات خیلی بالا و نفر اول المپین بود.

او در مورد کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: خوشبختانه امسال رکوردهای خوبی ثبت کردم و مهر ماه سال جاری با ثبت رکورد ۱۲.۸۸ متر ورودی مسابقات جوانان جهان را به دست آوردم که مرداد ماه سال آینده در کلمبیا برگزار می‌شود.  اگر در مسابقات سال آینده رکورد بالای ۱۳ متر بپرم می‌توانم در قهرمانی جهان به مقام هم فکر کنم.

او ادامه داد: هر روز زیر نظر مربی‌ام خانم زهرا نبی زاده تمرین می‌کنم تا برای مسابقات فضای باز آماده شوم و رکوردهای خوبی بزنم. از طرفی یکی از اهدافم قرار گرفتن در لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی است و برای آن تلاش می‌کنم.

ساعدی در مورد تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: قرار بود امسال به میزبانی کره جنوبی برگزار شود اما به سال آینده موکول شد. من سال دیگر ۱۹ ساله می‌شم و از رده‌ سنی جوانان بیرون می‌روم‌ اگر برگزار می‌شد شانس مدال داشتم.

او در مورد زمانبندی ساعات تمرینی ورزشکاران زن و مرد دوومیدانی که به تازگی اجرایی شده است، گفت: دیگر ملی‌پوشان به راحتی نمی‌توانند وارد پیست شوند. امیدوارم به این رسیدگی کنند تا مشکلی برای حضور در پیست نداشته باشیم. امیدوارم فدراسیون نگاهی به ملی‌پوشانی که در تهران زندگی می‌کنند، بیاندازد چون من از غرب تهران به شرق می‌روم، خیلی در ترافیک می‌مانم و  بعد از ظهرها نمی‌توانم تمرین کنم.

درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در مورد تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 13 =