کد خبر : 296864
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

تحویل ۸ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان مازندرانی

تحویل ۸ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان مازندرانی

۸ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان مازندرانی تحویل داده شد که گامی دیگر در جهت رفع محرومیت‌زدایی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام راحل بوده است.

به گزارش عصرقائم، به ۸ نفر از متقاضیان تهیه ادوات کشاورزی طی مراسمی در شهرستان ساری تسهیلاتی به ارزش بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ادوات کشاورزی تحویل شد.

بابایی، ناظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح دیم‌زارهای استان مازندران با اشاره به تحویل ۸ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان، اظهار کرد: از این تعداد، سه دستگاه سم‌پاش بوم‌دار، ۴ دستگاه کارنده کشت مستقیم و یک دستگاه ریزدانه‌کار کلزار است که به‌زودی یک دستگاه دیگر نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.


آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران نیز در این مراسم درباره طرح جهش تولید دیم‌زارهای استان مازندران، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح خدمت‌گذار مردم بوده و تمام توان خود را برای جهش تولید و رفاه مردم گذاشته تا گامی در مسیر محرومیت‌زدایی استان مازندران برداشته شود.


این مراسم با حضور معاون اجتماعی و ناظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران،  ناظر فنی، رئیس و معاونان جهاد کشاورزی، مسوولان مراکز خدمات شهرستان و متقاضیان این طرح برگزار شد.

تحویل ۸ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان مازندرانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یازده =