کد خبر : 296660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

برای ده نمکی چند پیشنهاد دارم

برای ده نمکی چند پیشنهاد دارم

عباس محبی در حال تیپ سازی برای سریال جدید مسعود ده نمکی است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از شبکه رادیویی ایران، عباس محبی هنرمند برنامه طنز «صبح جمعه با شما» رادیو ایران قرار است همراه با منوچهر آذری در سریال «آزادی مشروط» ساخته مسعود ده نمکی، با موضوع کووید ۱۹، بازی کنند.
محبی گفت: قرار است در تعطیلات نوروز ضبط این سریال در تهران کلید بخورد.
محبی ادامه داد: معمولاً اکثر کارهای ده نمکی طنز است. این سریال هم که خیلی بازیگر دارد، در قالب طنز طراحی شده و من مسئول حراست بیمارستان هستم.

هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» رادیو ایران ادامه داد: در حال حاضر روی شخصیتی که قرار است بازی کنم، کار می کنم. سناریو را مطالعه کرده‌ام و برای کارگردان سریال چند پیشنهاد دارم. چنانچه تیپی را که در ذهنم طراحی کردم، مورد نظر ایشان باشد همان را جلوی دوربین می برم.

به گزارش ایسنا، سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعوده ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است. «آزادی مشروط» سال آینده کلید می خورد. سریال «آزادی مشروط» به سفارش مرکز سیمافیلم تهیه و تولید خواهد شد.

برای ده نمکی چند پیشنهاد دارم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − چهار =