کد خبر : 296601
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

افتتاح ۱۲ واحد مسکن محرومان ویژه اعیاد شعبانیه در مازندران

افتتاح ۱۲ واحد مسکن محرومان ویژه اعیاد شعبانیه در مازندران

جانشین فرمانده سپاه کربلا بااعلام افتتاح ۱۲ واحد مسکن محرومین، گفت: ۳ میلیارد تومان برای ساخت و تحویل این تعداد از واحد‌های مسکونی هزینه شده است.

به گزارش عصرقائم، آئین استانی افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویی ویژه اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار، با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در روستای گرجی کلای شهرستان ساری برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در این آئین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه پاسداران، پاسدار ارزش‌های انقلاب هستند، گفت: پاسداران با روحیه جهادی موجب افزایش نشاط و امید در جامعه می‌شوند.

سردار برسلانی با تاکید بر اینکه پاسداران با تبعیت از ولایت فقیه، در بحث جهاد تبیین گام‌های موثری باید بردارند افزود: سپاه در مسئله محرومیت زدایی و عمرانی اقدامات موثری انجام داده است.

برسلانی با تاکید بر اینکه خیر و برکتی که در کار‌های جهادی است، را نمیتوان مادی در نظر گرفت، ادامه داد: توکل به خدا، روحیه جهادی، و انقلابی میتواند با کمترین امکانات بهترین کارها را تحویل داد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم لبخند شادی بر لبان مردم مستضعف می‌نشاند، افزود: وقتی امام دستور تشکیل سپاه را اعلام کردند، می‌دانستند که سپاه باید چه کار‌هایی برای محرومان که صاحبان انقلاب هستند، انجام دهد.

برسلانی با تصریح بر اینکه محرومیت زدایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: محرومیت زدایی موجب رضایت مندی نائب امام زمان (عج) می شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به ترفند‌های پیچیده دشمن علیه انقلاب هم اشاره کرد و افزود:دشمنان به نوعی به دنبال القای ناامیدی در جامعه بوده و تلاش می کنند در جنگ اقتصادی با عناصر خودفروخته داخلی به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه باشند.

برسلانی با تاکید بر اینکه کار‌های جهادی و محرومیت زدایی، اهداف دشمنان را خنثی می‌کند، اضافه کرد: همان طور که حاج قاسم با اخلاص و تلاش خود باعث عزت و اقتدار ایران شد ماهم باید با الگوگیری از ایشان، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی بااعلام افتتاح ۱۲ واحد مسکن محرومین، گفت: ۳ میلیارد تومان برای ساخت و تحویل این تعداد از واحد‌های مسکونی هزینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: خانه‌های محروم با کمک خیرین و مجموعه نواحی سپاه استان ساخته شد.

برسلانی تاکید کرد: این برای سپاه افتخار بزرگی است که تحویل خانه محروم در اعیاد شعبانیه صورت بگیرد.

افتتاح ۱۲ واحد مسکن محرومان ویژه اعیاد شعبانیه در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =