کد خبر : 296616
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید نوروز

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید نوروز

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در آستانه عید نوروز در استان خبر داد و گفت: ازخیرین و مردم که در همه حوزه‌ها در کنار سپاه بودند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش عصرقائم، آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه مناطق دوردست و محروم با حضور سردار غیب پرور  جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (علیه السلام) و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در حسینیه عاشقان کربلا سپاه شهرستان ساری برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از توزیع یک هزار بسته معیشتی ، لوازم گرمایشی و بسته‌های پروتینی در سه منطقه محروم مازندران خبر داد و گفت: این مرحله از نهضت کمک مومنانه ویژه مناطق محروم، با همت ستاد اجرایی فرمان امام، و قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه کربلا برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا افزود:برای این مرحله  نهضت کمک مومنانه۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که قبل از عید نوروز تحویل مردم می‌شود.

مسلمی در ادامه از توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در آستانه عید نوروز در استان هم خبر داد و گفت: ازخیرین و مردم که در همه حوزه‌ها در کنار سپاه بودند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه سپاه همواره دغدغه معیشت مردم را دارد، گفت: برای کمک به محرومان در سه منطقه در نظر گرفته شده، ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همراه محصولات پروتئینی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان توزیع شد تا به طور هرچند ناچیز باری از دوش مردم برداشته شود.

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید نوروز/۱۰۰۰ بسته معیشتی در ساری تحویل محرومان شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + سه =