کد خبر : 296419
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
-

انتقادات تند سرمربی شهرخودرو نسبت به داوری

انتقادات تند سرمربی شهرخودرو نسبت به داوری

داوود سیدعباسی از اشتباهات داوری علیه تیمش در لیگ بیست و یکم انتقاد کرد.

به گزارش عصرقائم، داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر تراکتور حاضر شد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل تراکتور پرمهره داریم. حریف بازیکنانی باسابقه دارد که سال‌ها با همین‌ها مدعی بوده، انتظار داشتیم کار سخت شود. فکر می‌کنم حریف را خوب توانستیم به دردسر بیاندازیم.

وی افزود: هرچند حریف هم موقعیت‌هایی داشت، اما اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم، می‌شد برنده باشیم. مساوی به درد ما نمی‌خورد و برای ۳ امتیاز جنگیدیم. اگر بازی گل داشت، قشنگ‌تر هم می‌شد.

سیدعباسی در خصوص داوری مسابقه گفت:  سوتفاهمی پیش آمده بود که توضیحاتی دادم و امیدوارم حل شده باشد. تیم ما از طرف فدراسیون و سازمان لیگ طرد شده، تصمیماتی که در خصوص ما گرفته می‌شود، برای هیچکس گرفته نمی‌شود. بازیکن ما را راحت با کارت جریمه می‌کنند، بازیکن حریف در موقعیت ۴ به ۱ خطا کرد، آیا نباید کارت می‌گرفت؟ در بازی با هوادار هم همین اتفاقات رخ داد. ۳۰ سال فوتبال بازی کردم و هریک از این صحنه‌ها را ۱۰ بار با وجودم حس کردم. در بازی با پرسپولیس مگر در کمتر از ۶ دقیقه، کاظمی ۲ کارت نگرفت اخراج نشد؟ مگر در بازی با هوادار من در ۴ دقیقه اخراج نشدم؟ چطور برای ما مدیریت نمی‌شود، برای حریف مدیریت می‌شود؟ در دقیقه ۴۴ نیمه اول کارت زرد دوم را برای اینکه به حریف ندهد، سوت پایان نیمه نخست را زد. در بازی با هوادار گل آفساید خوردیم، شرایط ما طوری نیست که اینگونه اذیت شویم. در شهرهای دیگر می‌بینیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. اینجا اما هیچ طرف ماجرا کوتاه نمی‌آیند و فقط تیم درحال ضرر کردن است. همه انگار فراموش کرده‌اند این تیم سهمیه آسیایی گرفته، ایرادهای فنی گردن من است. هیچ توجیهی برای مساوی امروز هم ندارم.

وی در خصوص وضعیت شهرخودرو در نقل و انتقالات گفت: می‌گویند خشت اول چون نهد معمار کج، دیوار تا ثریا رود کج. نمی‌خواهم به کسی حرفی بزنم.  البته برخی بازیکنان مثل خارجی‌ها را نتوانستیم استفاده کنیم. چند یار هم با استفاده از بند قرارداد جدا شدند. بازیکنان فعلی تلاش می‌کنند، اما فوت آخر کوزه گری را هنوز پیدا نکرده‌ایم. باید بازیکنانم برای شرایط خاص آماده کنیم. تیم تراکتور هم می‌خواست برنده باشد، شاید خیلی‌ها بگویند پنالتی را هم نخوردیم، اما اولین بازی است که انقدر عصبی هستم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص شایعه اولتیماتوم مالک شهرخودرو به تیمش مبنی بر اینکه اگر در اسفندماه تیم نتیجه نگیرد، تیم را برای ۱۴۰۱ منحل خواهدکرد گفت: به قرآن چنین چیزی را تابه حال نشنیده‌ام. قبول دارم هیجان داریم، باید همه چیز را در نیمکت کنترل کنیم. امروز هم سعی کردم دستیارانم را آرام کنم، اما مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد. اتفاقاتی رخ داده که واقعا انگار ما منفی‌ترین قسمت ماجراییم. چه اخراج ما، چه گل آفسایدی که خوردیم، اینها عادلانه نیست.

سیدعباسی در ادامه گلایه‌هایش از داوری عنوان کرد: از هر کسی بپرسید می‌گوید داوری‌ها خوب نیست. سند بخواهید ۳ دی‌وی‌دی هم پر می‌کنند و نشان می‌دهند، اما جالب است که یک نمونه هم در بازی با پدیده برایشان رخ نداده است. من نمی‌خواهم که به نفع ما بگیرند، اما مگر می‌شود بین این همه اتفاقات داوری یک بار به سود ما اتفاقی بیافتد؟ مثل بوکسورهای گوشه رینگ چپ و راست به ما می‌زنند. مگر فوتبال ورزش پرمخاطب این کشور نیست؟ چرا VAR نمی‌آورند تا ماجراها پایان یابد؟

انتقادات تند سرمربی شهرخودرو نسبت به داوری

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − یک =