کد خبر : 296283
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

کانته: همه از تصمیم آبراموویچ غافلگیر شدیم

کانته: همه از تصمیم آبراموویچ غافلگیر شدیم

هافبک فرانسوی چلسی ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم تصمیم رومن آبراموویچ را فراموش کنند و در زمین برنده شوند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ساکرنت، انگولو کانته، هافبک چلسی گفت که بازیکنان این تیم لیگ برتری از تصمیم رومن آبراموویچ برای فروش باشگاه پس از حمله روسیه به اوکراین غافلگیر شده بودند اما از آنها خواست که روی تلاش خود برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر متمرکز بمانند.

آبراموویچ روز چهارشنبه گفت که پس از ۱۹ سال چلسی را می‌فروشد. به نظر می رسد که او نتوانست برابر فشار سیاستمداران انگلیسی مقاومت کند. آبراموویچ پس از محرومیت از زندگی در انگلیس و اعمال تحریم‌های فراوان، تصمیم به بازنشستگی از این تیم گرفت. او مدیریت چلسی را به متولیان بنیاد خیریه باشگاه لندنی سپرد.

این تاجر روس در ۱۹ سال هدایتش در چلسی بارها بزرگترین پیشنهادها برای خرید این باشگاه را رد کرده است. به گزارش بلومبرگ، سرمایه گذاران در حال حاضر آماده خرید باشگاه انگلیسی هستند.

انگولو کانته گفت: همه از تصمیم آبراموویچ غافلگیر شدیم. هه چیز به سرعت اتفاق افتاد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تمرکز خود را از دست ندهیم زیرا کنترل این چیزها دست ما نیست. ما باید کار خودمان یعنی فوتبال بازی کردن را به بهترین شکل انجام دهیم. فوتبال برای ما، برای باشگاه و برای هواداران مهمترین موضوع است. این تنها چیزی است که کنترل می کنیم و می خواهیم این کار را انجام دهیم.

چلسی که با ۵۰ امتیاز از ۲۵ بازی، سومین تیم لیگ برتر انگلیس است، شنبه ۱۴ اسفند به مصاف برنلی خواهد رفت.

بازیکن فرانسوی گفت: ما در موقعیت خوبی برای قرار گرفتن بین چهار تیم برتر هستیم و کاملاً روی بازی متمرکزیم. ما هنوز به پیروزی در بازی‌های زیادی نیاز داریم اما سخت تمرین می‌کنیم و امیدواریم که برابر برنلی برنده شویم.

کانته: همه از تصمیم آبراموویچ غافلگیر شدیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =