کد خبر : 296342
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
-

پیروزی راحت نظم‌آوران مقابل ارتشی‌های بسکتبال

پیروزی راحت نظم‌آوران مقابل ارتشی‌های بسکتبال

تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان مقابل نیروی زمینی تهران به پیروزی دست یافت.

به گزارش عصرقائم، در ادامه رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امشب (جمعه) ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، تیم نظم‌آوران سیرجان موفق شد با نتیجه قاطع ۸۸ – ۷۲ برابر حریف نه چندان قدرتمند خود نیروی زمینی تهران به برتری دست پیدا کند.

شاگردان علی آرزومندی در این دیدار کوارتر نخست را ۲۳-۱۳ پیروز شدند تا با وجود شکست ۱۸-۲۳ در کوارتر دوم، ۴۲ – ۳۶ برنده نیمه نخست بازی شوند. با آغاز نیمه دوم نیز این تیم سیرجان بود که ۲۶-۱۲ کوارتر سوم را برد تا با وجود باخت ۲۱-۲۴ در کوارتر چهارم، ۸۸ – ۷۲ برنده بازی شود.

«نیکولا دراگوویچ» با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۹ را در ترکیب نظم‌آوران به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.«آنتون پونکراشف» نیز در این بازی ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس گل کسب کرد تا با تاثیرگذاری ۲۸، سهم زیادی در کسب این پیروزی داشته باشد.

امتیازآورترین بازیکن این دیدار آدم پویا یخچالی از تیم نیروی زمینی تهران بود. او در این بازی ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۲۳ بهترین بازیکن ارتشی‌ها شود.

پیش از این مسابقه نیز دو تیم شهرداری گرگان و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شاگردان کاظم موقتی در یک بازی نزدیک با نتیجه ۹۵ – ۹۹ شاگردان مهران حاتمی در تیم شهرداری گرگان را شکست دادند.

پیروزی راحت نظم‌آوران مقابل ارتشی‌های بسکتبال

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =