کد خبر : 296338
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
-

علیرضا طلوع کیان: شهداب به برنز والیبال راضی نیست

علیرضا طلوع کیان: شهداب به برنز والیبال راضی نیست

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از پیروزی در اولین دیدار نیمه‌نهایی گفت: فینال حق تیم شهداب است و خوشحالم که بازیکنان به برنز راضی نشدند.

به گزارش عصرقائم، تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به پیروزی رسید.

علیرضا طلوع کیان، سرمربی تیم شهداب یزد درباره پیروزی مقابل سیرجان گفت: به مجموعه تیم شهداب تبریک می‌گویم. یک هفته تمرکز، آنالیز و تمرین باعث این اتفاق شد. بسیار فنی بازی کردیم و خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت این کار را انجام دادند. ما با کلیدواژه تمرکز اینجا بازی کردیم. هنوز اتفاقی نیفتاده است و به دو برد برای فینال نیاز داریم، اما باید پله به پله جلو برویم.

او افزود: همین که بازیکنان به مدال برنز راضی نشدند خوشحال هستم. فینال حقشان است. والیبال ما به کار تاکتیکی نیاز دارد، خوشحالم خوب کار کردیم و مقتدرانه پیروز شدیم. امیدوارم در بازی بعدی هم پیروز شویم.

سرمربی سیرجان: مصدوم‌های زیادی داریم

سعید رضایی، سرمربی سیرجان هم درباره این دیدار گفت: تقریبا ۴۰ تا ۴۵ روز است که دچار مصدومیت‌های زیادی شده‌ایم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت، بازی قشنگی انجام دادند. امروز نتوانستیم خوب بازی کنیم. امیدوارم ریکاوری فیزیکی و ذهنی داشته باشیم و بازی خوبی انجام بدهیم. ‌

علیرضا طلوع کیان: شهداب به برنز والیبال راضی نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =