کد خبر : 296257
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

خداحافظی مخیتاریان از تیم ملی کشورش

خداحافظی مخیتاریان از تیم ملی کشورش

هنریک مخیتاریان از تیم ملی فوتبال کشورش کناره گیری کرد تا خود را وقف بازی در تیم باشگاهی خود کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی ساکر، هافبک سابق منچستریونایتد و آرسنال پس از انجام ۹۵ بازی ملی برای ارمنستان که هرگز به جام جهانی یا قهرمانی اروپا راه نیافته است، به دوران حرفه ای خود در تیم ملی کشورش پایان داد. مخیتاریان با ۳۲ گل رکورددار گلزنی برای تیم ملی است. او در شبکه های اجتماعی با انتشار پیامی از خداحافظی خود از این تیم خبر داد.

این بازیکن ۳۳ ساله نوشت: من می خواستم در هر مرحله از دوران حرفه ای ام پیروز شوم، مهم نیست که چقدر سخت باشد. این افتخاری بود که در ۱۵ سال گذشته برای تیم ملی کشورم بازی کردم و حتی بیشتر از آن افتخار برای بستن بازوبند کاپیتانی بود. پس از ۹۵ بازی ملی تصمیم گرفتم از دوران حرفه‌ای بین المللی خود با تیم ملی ارمنستان بازنشسته شوم.

او ادامه داد: من پس از آخرین بازی‌ام مقابل آلمان در نوامبر به این تصمیم رسیدم. فکر می‌کنم زمان مناسبی است. من هر آنچه را که بتوانم به تیم ملی‌ام بدهم، داده‌ام. بنابراین در سال‌های آینده، کاملاً روی خودم متمرکز خواهم شد. برای همیشه از تک تک افرادی که از من حمایت کردند، مربی من بودند، با آنها بازی کردم و به رشد من به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان یک شخص کمک کردند، سپاسگزار خواهم بود.

مخیتاریان به پایان تمدید یک ساله قراردادش با رم نزدیک می شود و برای مورینیو سرمربی تیم عملکرد خوبی داشته است. او در این فصل ۲۴ بازی سری آ را از ابتدا شروع کرده است و تنها دو بازیکن رم (روی پاتریسیو و تامی آبراهام) در ترکیب اصلی مورینیو بیشتر از او حضور داشتند. او ۵ پاس گل داده و ۳ گل به ثمر رسانده است.

البته کوریره اسپورت نوشت قرارداد هنریک مخیتاریان با جالوروسی در پایان این فصل به پایان می رسد و علیرغم اینکه او در حال حاضر یکی از خوش فرم ترین بازیکنان آنهاست، سران رم قصد ندارند قرارداد او را تمدید کنند.

خداحافظی مخیتاریان از تیم ملی کشورش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − پنج =