کد خبر : 296258
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
-

حضور وفایی در یک هشتم نهایی اسنوکر آزاد ولز

حضور وفایی در یک هشتم نهایی اسنوکر آزاد ولز

ملی‌پوش اسنوکر ایران با پیروزی مقابل حریفش توانست در جمع هشت بازیکن برتر رقابتهای آزاد ولز قرار بگیرد.

به گزارش عصرقائم، حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران که موفق شده به مرحله اصلی رقابت های آزاد ولز راه پیدا کند در سومین بازی خود در این مسابقات توانست با پیروزی مقابل رایان دی ولزی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کند.

ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ رایان دی را شکست دهد تا ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله بعدی این مسابقات به مصاف ژانگ آندا چینی برود.

حسین وفایی در دومین مسابقه خود در این بازی ها موفق شد جک جونز را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و مقتدرانه راهی مرحله بعدی مسابقات شود. همچنین وفایی در نخستین گام خود در این رقابتها رابی ویلیامز را با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست داده بود.

به گزارش ایسنا، رقابتهای‌ آزاد ولز یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر است که از ۹ تا ۱۵ اسفند در ولز برگزار می‌شود. این مسابقات دوازدهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۰۲۱–۲۲ و سی و یکمین دوره مسابقات آزاد ولز است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ برگزار شد.

جردن براون مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها به شمار می‌رود چرا که او توانست رونی اُ سالیوان را در فینال با نتیجه ۹–۸ شکست دهد.

مجموع جوایز این رقابتها ۴۰۵ هزار پوند تخمین زده شده که نفر اول می‌تواند ۷۰ هزارپوند بدست آورد. همچنین نفر دوم این مسابقات ۳۰ هزار و نفر سوم ۲۰ هزار پوند را برنده خواهد شد.

حضور وفایی در یک هشتم نهایی اسنوکر آزاد ولز

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 2 =