کد خبر : 296308
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
-

آماده‌باش ۳۸ اکیپ بازرسی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان

آماده‌باش ۳۸ اکیپ بازرسی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان

مدیرکل دامپزشکی مازندران از نظارت بهداشتی ۷۶ بازرس دامپزشکی در قالب ۳۸ اکیپ نظارتی در ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محمدحسن گلپایگانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۷۶ بازرس بهداشتی دامپزشکی در قالب ۳۸ اکیپ نظارتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ با کنترل و تشدید اقدامات نظارتی بهداشتی بر نحوه تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند

گلپایگانی گفت: بیش از ۷۶ نفر از بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب ۳۸ اکیپ ستادی و شهرستانی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روزانه در دو شیفت کاری در مازندران تلاش می‌کنند تا محصولات سالم و بهداشتی تحت نظارت دامپزشکی به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیر کل دامپزشکی مازندران بیان کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب اکیپ‌های ثابت مستقر در ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و اکیپ‌های سیار ربر نحوه تولید و عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

به گفته گلپایگانی هدف از تشکیل اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی در ایام تعطیل برقراری امنیت غذایی و تامین سلامت مصرف کنندگان مواد پروتئینی است.

وی افزود: مسافران نوروزی و هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلفات بهداشتی در حوزه دامپزشکی را به صورت شبانه روزی از طریق شماره ۱۵۱۲ سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان مازندران گزارش دهند.

به گفته مدیر کل دامپزشکی مازندران ادارات دامپزشکی همه شهرستان‌های مازندران از ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مدت دو ماه حتی در روز‌های تعطیل آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

آماده‌باش ۳۸ اکیپ بازرسی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =