کد خبر : 296163
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

توزیع ۳ هزار بسته کمک مؤمنانه در شهرستان نور

توزیع ۳ هزار بسته کمک مؤمنانه در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: بسته‌های معیشتی با همت خیرین، سپاه کربلا استان و سپاه ناحیه نور و بسیج سازندگی سپاه تهیه و مقرر شد تاپایان سال سه هزار بسته کمک مؤمنانه به نیازمندان شهرستان اهدا شود که یک هزار و ۵۰۰ بسته در دهه مبارکه فجر توزیع شد.

به گزارش عصرقائم، سید نعمت اسدی درگفت و گو ، با اشاره به کمک مومنانه و منویات مقام معظم رهبری اظهارکرد: امسال با هدف‌گذاری در روزهای پایانی سال چندین برنامه نهادینه شد که یکی از برنامه‌های شاخص کمک مومنانه مواسات و همدلی است.

وی گفت: بسته‌های معیشتی با همت خیرین، سپاه کربلا استان و سپاه ناحیه نور و بسیج سازندگی سپاه تهیه و مقرر شد تاپایان سال سه هزار بسته کمک مؤمنانه به نیازمندان شهرستان اهدا شود که یک هزار و ۵۰۰ بسته در دهه مبارکه فجر توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به آغاز تامین و توزیع کمک مومنانه تا پایان سال خاطرنشان کرد: یکهزار و ۵۰۰بسته کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر اهدا می‌شود که ارزش ریالی هر بسته حدود یک میلیون تومان می‌باشد.

اسدی یادآور شد: بسته‌های معیشتی که شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی و … است از طریق پایگاه‌های مقاومت و شناسایی افراد نیازمند در برخی نهادها و ادارات بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور در شهرستان برای اعزام به جنوب اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همت شهرداران و فرماندار شهرستان نور در ۱۹ اسفند ۱۱ اتوبوس به مدت چهار روز به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به حوزه‌های محلات که در مجاورت جاده اصلی قرار دارند، بیان کرد: در ایام نوروز این حوزه‌ها پذیرای افراد برای خواندن نماز و برپایی ایستگاه صلواتی هستند.

اسدی با اشاره به برنامه‌های دیگر در ایام نوروز افزود: گشت رضویون،گشت عملیاتی و پشتیبانی با مشارکت و همراهی نیروی انتظامی اجرا می‌شود تا مردم در امنیت کامل قرار بگیرند.

وی یادآور شد: این برنامه با تذکر لسانی و امر به معروف با همراهی گروه‌های طلایه داران و همکاری مردم ولایتمدار شهرستان نور اجرایی می‌شود.

توزیع 3 هزار بسته کمک مؤمنانه در شهرستان نور

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =