کد خبر : 296002
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
-

طلاب گفتمان‌های انقلابی را در جامعه ترویج كنند

طلاب گفتمان‌های انقلابی را در جامعه ترویج كنند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طلاب باید قدر این لباس را تقوا، دین‌داری و مردم‌داری بدانند، گفت: مسوولیت این لباس و عمامه بسیار سنگین است.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه استان به مناسبت عید مبعث ضمن گرامیداشت سالروز بعثت رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) با بیان اینکه در بعثت سوره علق به قلب نازنین رسول مهربانی ها نازل شده، اظهار کرد: علم باید در راستای دین خدا باشد و این نوع علم دنیا را به خاک و خون نمی کشد.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه امروز به یمن سالروز مبعوث شدن حضرت محمد(ص) ۵نفر از طلاب استان ملبس شدند وباید قدردان این نعمت خداوند باشید، افزود: آیت الله العظمی «محمدکوهستانی» در آئین عمامه گذاری طلاب می فرمودند  این عمامه از نظر وزن ظاهری خیلی وزن ندارد اما مسئولیت این لباس از کوه احد بسیار سنگین تر است و باید ارج و عظمت این لباس و رسالت را درک کنید.

محمدی لائینی، طلاب را به تقوا پیشه کردن و دینداری توصیه کرد و گفت: در خدمت دین، مردم و صاحب این مکتب باشید.

وی روی خوب درس خواندن توسط طلاب تاکید کرد و افزود: باید طلاب مردم را به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) آشنا تر و باورمند تر و ملتزم تر کنید.

طلاب گفتمان‌های انقلابی را در جامعه ترویج كنند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 11 =