کد خبر : 295955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

طراحی طرح جامع «پدافند غیرعامل» استان تهران

طراحی طرح جامع «پدافند غیرعامل» استان تهران

استاندار تهران از طراحی طرح جامع پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محسن منصوری در جلسه ستاد پدافند غیرعامل اظهار داشت: اولویت های مهم ما در دولت توجه به موضوع مهم پدافند غیرعامل است، پدافند غیرعامل به منزله صیانت از ساختارهای متعدد اجرایی و اجتماعی کشور است.

وی ادامه داد: برای تحقق پدافند غیر عامل، مسئولان بخشی از فعالیت ها را شروع کرده اند اما کافی نیست و به لحاظ اجرایی نیاز به کار بیشتری وجود دارد، از اینرو در جلسه مصوب شد که شرکت مشاور این موضوع در اسرع وقت با هدفگذاری شش ماهه طراحی طرحی جامع را در دستورکار قرار دهد.

استاندار تهران عنوان کرد: برخی از دستگاه ها که شکل و شئون تخصصی دارند، مسائل را خوب دنبال کرده بودند مانند شرکت گاز که گزارش مفصل از اقدامات اجرایی در این زمینه داد و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی که در این زمینه خوب عمل کرده است .

منصوری سپس گفت: در حوزه سایبری و فضای اطلاعات گزارش های خوبی ارائه شد و اتفاقات قابل توجهی شکل گرفته، اما در برخی حوزه ها ضعف داریم.

وی تاکید کرد: نکته مهم تقویت حوزه آموزش دستگاه هاست، مسئله اول حوزه مدیریتی و دیگر فعالیت های کارشناسی است که چندین هزار ساعت آموزش داده شده و اکنون باید هم محتوای آموزشی و هم اثرگذاری محتوای آموزشی مورد بازبینی قرار گیرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار تهران ادامه داد: میزان این آموزش ها باید سنجیده و بررسی شود، که از مصوبات این جلسه تاکید بر امر مهم آموزش بود، چراکه بخش زیادی از پدافندغیر موضوع پیشگیری است و لازمه پیشگیری نیز آموزش می باشد که در دستور کار استانداری و دستگاه های دیگر قرار گرفت.

 طراحی طرح جامع «پدافند غیرعامل» استان تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + پنج =