کد خبر : 295853
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

عبدولی: پسرم می ترسید بنا جواب سلامش را ندهد

عبدولی: پسرم می ترسید بنا جواب سلامش را ندهد

فرنگی کار سابق تیم ملی و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک، گفت: بنا مربی ام بوده و احترامش را دارم.

به گزارش عصرقائم، سعید عبدولی که برای دیدن مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در سالن مسابقات حاضر شده بود، درباره دیدار و گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی، گفت: پسرم برای سلام و احوالپرسی رفت، من هم رفتم که تنها نباشد. می‌خواست به محمد بنا سلام کند، گفت نکند جواب سلامم را ندهد که گفتم نه برو. بعد که او برای سلام کردن جلو رفت، من و محمد بنا هم احوالپرسی کردیم و چیز خاصی به هم نگفتیم.

وی در مورد دلیل مصاحبه‎ هایش علیه محمد بنا ادامه داد: ما با هم مشکل خاصی نداریم. بحث این بود که انتخابی به درستی برگزار شود، پدرکشتگی که ندارم، مربی‌مان هست، احترامش را داریم. چند سال هم بگذرد از این احترام کم نمی‌شود. او همیشه می‌گوید اینها بچه‌هایم هستند.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک درباره برنامه‌های آینده‌اش، گفت: برنامه خاصی ندارم، من اصلا کشتی‌گیر نیستم، برگردم به کجا؟ به مربیگری هم علاقه ندارم.

عبدولی درباره جام تختی گفت: مسابقات روز اول را زیاد نگاه نکردم چون تا ۴ صبح سر زمین کشاورزی بودم. کشتی‌هایی که در سالن دیدم خوب بود. دو سه کشتی‌گیر خوب بودند، شرایط کشتی خوب شده و از نظر فنی تعدادی آمده‌اند که جای امیدواری است.

عبدولی: پسرم می ترسید بنا جواب سلامش را ندهد/ من اصلا کشتی گیر نیستم!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + چهارده =