کد خبر : 295762
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

لزوم تداوم طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه کربلا و دانشگاه علوم پزشکی

لزوم تداوم طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه کربلا و دانشگاه علوم پزشکی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح شهید سلیمانی کما فی سابق با همکاری سپاه کربلا و دانشگاههای علوم پزشکی فعال شود.

به گزارش عصرقائم، روح الله سلگی در یکصد و هفدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه تعطیلی کلی آموزش در سراسر استان ممنوع و صرفا براساس وضعیت کرونایی تصمیم گیری می شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل تا پایان هفته جاری پیشنهادهای خود را در خصوص پذیرش مسافر در اماکن اقامتی و پذیرایی با توجه به تعطیلات پایان سال و آغاز سال ۱۴۰۱ به دبیرخانه ستاد کرونا ارسال دارند.

سلگی افزود: کمیته اطلاع رسانی و جو روانی با توجه به تعطیلات پایان سال به منظور اقناع سازی و اطلاع رسانی افکار عمومی به مسافران با مسئولیت صداوسیما در این هفته تشکیل و بسته پیشنهادی خود را به منظور ارائه به ستاد ملی به دبیرخانه ستاد کرونای استان ارائه کند.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی کما فی سابق با همکاری سپاه کربلا و دانشگاه های علوم پزشکی فعال گردد و نیازمندی های طرح طی نشستی احصاء و در جلسه آتی ستاد ارائه شود. اقدام لازم جهت استقرار اکیپ آزمایشی برای کنترل مسافران در مبادی ورودی استان با توجه به تعطیلات پیش رو توسط نیروی انتظامی با همکاری جمعیت هلال احمر استان و فرمانداران برای کنترل کارت واکسن مسافران بعمل آید.

سلگی یادآور شد: دانشگاههای علوم پزشکی استان با توجه به پایان سال طی نامه ای با امضای استاندار، نیازمندی های دارویی بیماران کرونایی و تجهیزات پزشکی را تهیه تا به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی موظفند حداقل سه دوز واکسن را تزریق و یا هر ۱۵ روز یکبار آزمایش پی سی آر منفی را ارائه نمایند. در غیر اینصورت مدیران دستگاهها موظفند حسب الزامات طرح مدیریت هوشمند اقدام لازم را معمول دارند.

وی اظهار کرد: کلیه مدیران دستگاهها موظفند آخرین وضعیت پرسنلی خود را به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل حسب مورد اعلام تا از طریق سامانه تدوین شده از وضعیت تزریق واکسن و بیماری کرونای کارکنان خود مطلع شوند. ضمنا دانشگاههای علوم پزشکی یاد شده صرفا وضعیت بیماری پرسنل مربوطه را بصورت محرمانه به مدیر دستگاه ذیربط اعلام دارند.

لزوم تداوم طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه کربلا و دانشگاه علوم پزشکی/محدودیت‌های کرونایی تمدید شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =