کد خبر : 295627
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
-

کریم زاده و پرسپولیس؛ اولین بازی با پیراهن نساجی

کریم زاده و پرسپولیس؛ اولین بازی با پیراهن نساجی

تیم نساجی یکشنبه در استادیوم امام رضای مشهد میزبان پرسپولیس در دور برگشت خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، به نظر نمی رسد ترکیب تیم نساجی به نسبت آخرین بازی ای که این تیم در لیگ برتر انجام داده خیلی دستخوش تغییر شود چرا که ساکت الهامی برای بازی های دور برگشت تنها یک بازیکن به اردوی تیم اضافه کرده است. متین کریم زاده مدافع و وینگ بک چپ استقلال که البته به عنوان بازیکن قرضی پیراهن تیم نساجی را برتن کرده است. در نقطه مقابل نساجی دو بازیکن در خط حمله را از دست داد. یکی علی آل کثیر و دیگری امیر حسین باقرپور.

حضور تنها یک بازیکن در اردوی تیم نساجی به نظر می رسد به خاطر بالا بودن دستمزدها و توان مالی محدود باشگاه نساجی هم باشد که توسط بخش خصوصی اداره می شود. اما نکته جالب در مورد بازیکن جدید نساجی اینکه در اولین بازی با رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس رویارو خواهد شد. در صورتی که ساکت الهامی از وجود این بازیکن در ترکیب نساجی استفاده کند او از انگیزه بالایی برای درخشش برابر پرسپولیس برخوردار است و باید منتظر ماند و دید که آیا متین کریم زاده اولین بازی با پیراهن نساجی را برابر پرسپولیس تجربه خواهد کرد یا خیر.

نساجی که در ۱۱ بازی رسمی اخیر خود شکستی نداشته در بازی دوستانه با سپاهان مرتضی منصوری و مهرداد عبدی را در اختیار نداشت. به این خاطر که این دو بازیکن مصدوم هستند و در صورت غیبت آنها در بازی با پرسپولیس احتمالا متین کریم زاده شانس بیشتری برای حضور در ترکیب نساجی پیدا خواهد کرد.

تیم نساجی مازندران برای ادامه مسابقات لیگ برتر یک مهاجم جدید جذب کرد.

نساجی بعد از دست دادن علی آل کثیر و امیر حسین باقرپور در خط حمله علیرضا منظمی مهاجم سابق تیم های ذوب آهن و آلومینیوم اراک را جذب کرد.

این بازیکن در بازی های مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا در دوره مربیگری سیروس پورموسوی یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی جوانان بود و برای تیم ذوب آهن هم در لیگ برتر بازی کرد. تیم نساجی پیش از بخدمت گیری علیرضا منظمی؛ متین کریم زاده را از استقلال به عنوان بازیکن قرضی گرفت. علیرضا منظمی در نیم فصل نخست برای تیمی بازی نکرد و به عنوان بازیکن آزاد به تیم نساجی مازندران ملحق شد.

کریم زاده و پرسپولیس؛ اولین بازی با پیراهن نساجی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =