کد خبر : 295621
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
-

متصرفان داوطلبانه عقب‌نشینی کنند

متصرفان داوطلبانه عقب‌نشینی کنند

استاندار مازندران با بیان اینکه به تمامی کسانی که در حریم جنگل به‌صورت غیرقانونی نفود کردند اخطار می‌دهیم عقب نشینی کنند و زیرساخت‌ها و امکانات خودشان را تخریب و جمع آوری کنند؛ گفت: در غیر این صورت با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم و در این راستا با کسی تعارف و شوخی نداریم.

به گزارش عصرقائم، سید محمود حسینی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران با عنوان اینکه مبارزه با جنگل خواری، زمین خواری و کوه خواری از این هفته در استان آغاز می‌شود، اظهار کرد: فردی شایسته را برای انجام این ماموریت مهم انتخاب کردیم که به زودی شروع به‌کار خواهد کرد، چرا که جنگل و کوه در شمار انفال و متعلق به همه مردم است.

وی افزود: از این هفته با ورود به مراکز جنگل‌خواری، کوه‌خواری و زمین‌خواری با کسانی که به جرائم عمومی جنگل و منابع طبیعی نفوذ و دست اندازی کردند، برخورد می‌کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: به تمامی کسانی که در حریم جنگل به‌صورت غیرفانونی نفود کردند اخطار می‌دهیم عقب نشینی کنند و زیرساخت‌ها و امکانات خودشان را تخریب و جمع آوری کنند؛ در غیر این صورت با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم و در این راستا با کسی تعارف و شوخی نداریم.

حسینی‌پور تاکید کرد: همانند دریا در بحث جنگل هم ورود خواهیم کرد و پاکسازی جنگل‌ها و مبارزه با کوه‌خوارها برنامه جدی ماست، چرا که جنگل‌ها و کوه‌ها متعلق به همه مردم‌ است.

وی اعلام کرد: به تعبیر مقام‌ معظم رهبری، اصطلاح کوه‌خوار و جنگل‌خوار اصطلاح  بدی برای این افراد است و این اماکن متعلق به همه مردم است و تاکید می‌کنم هرچه زودتر این اماکن را آزاد کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در استان‌ مازندران آزادسازی حریم‌۶۰ متری ساحل آغاز شده و در مرحله اجرا قرار گرفته است که به‌زودی گزارشی کامل در این راستا ارائه می‌شود.

حسینی‌پور متذکر شد: یکی از مهم‌ترین کارها بلافاصله پس از آزادسازی، زیباسازی است که به شهرداری‌ها دستور دادیم این مهم را با جدیت انجام دهند و در اختیار مردم برای بهره برداری قرار گیرد.

وی یادآور شد: آزادسازی میزان باقی مانده حریم ۶۰ متری ساحل در دستور کار قرار دارد و به‌زودی این مناطق آزاد می‌شود و نمی‌گذاریم حتی یک وجب از ساحل اشغال بماند.

متصرفان داوطلبانه عقب‌نشینی کنند/در برخورد با متخلفان با کسی شوخی نداریم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =