کد خبر : 295564
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

خطیبی: می‌خواهیم بازهم شروع خوبی داشته باشیم

خطیبی: می‌خواهیم بازهم شروع خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قطعا دوست داریم مثل نیم‌فصل اول شروع خوبی داشته باشیم؛ البته نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است.

به گزارش عصرقائم، دیدار دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک از هفته هفدهم لیگ برتر عصر یک‌شنبه در اهواز برگزار می‌شود که رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به مجموعه فولاد قهرمانی در سوپرجام را تبریک می گویم. من فکر می کنم تیم فولاد در نقل و انتقالات زمستانه بیش‌ترین بازیکن را جذب کرده است، بازیکنانی که با کیفیت هستند.

او ادامه داد: ما هم سعی کردیم با توجه به این که در خط حمله مشکل داشتیم، بازیکن بگیریم و باشگاه هم زحمت کشید اما باشگاه‌ها بازیکنان مد نظر را ندادند ولی یکی دو بازیکن در این پست جذب کردیم. البته چون این بازیکنان جدیدا به تیم اضافه شده اند من فکر می کنم درباره شرایط بدنی و هماهنگی‌شان زود است که صحبت کنیم. امیدوارم در طول فصل بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قطعا دوست داریم مثل نیم‌فصل اول شروع خوبی داشته باشیم البته نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است. ان‌شاءالله بتوانیم فردا مقابل فولاد ابتدا یک بازی خیلی خوب به نمایش بگذاریم. قطعاً این موضوع اتفاق خواهد افتاد و امیدوارم همراه با یک امتیاز خوب و یک برد خوب باشد. ما فولاد را آنالیز کردیم. با آمدن آقای نکونام شرایط این تیم از نظر فوتبالی تغییر کرده است ولی امیدواریم با دست پر از اهواز خارج شویم.

خطیبی: می‌خواهیم بازهم شروع خوبی داشته باشیم/ فولاد بیش‌ترین بازیکنان را جذب کرده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + دو =