کد خبر : 295297
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
-

پیام‌های توئیتری نمایندگان به مناسب ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

پیام‌های توئیتری نمایندگان به مناسب ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیت هایی فرا رسیدن ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش عصرقائم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نوشتن توئیت هایی در صفحه شخصی خود در توئیتر فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

آراشاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی؛ نوشت: ‏یک سال دیگر به عمر با برکت انقلاب افزوده شده.در کنار هم و گرد این پرچم خواهیم ماند تا برای همیشه در اهتزاز بماند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی، نوشت:‏ ما مُرده بودیم حقیقتاً، امام (ره) ما را زنده کرد.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت این روز نوشت: ‏الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم.بصیرمان کن تا ازمسیر برنگردیم.آزادمان کن تا اسیرنگردیم.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت این روز، نوشت:‏وقوع و ماندگاری ‎انقلاب اسلامی محصول قدرتی فراتر از قدرت‌های مادی است و در تمام این ۴۳ سال به وضوح می‌توان این ‎قدرت الهی را در لحظه لحظه‌ی وقایع آن احساس کرد. قدرتی که اگر نبود این حجم از توطئه برای جنگ، کودتا، ترور، نفوذ، آشوب و تحریم ریشه هر حکومتی را صدها بار کنده بود.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: خروش الله اکبر مردم است که انقلاب را از همه بحران ها و پیچ و خم ها سربلند بیرون آورده. دشمن به خطا قدرت ما را در موشک ها می‌داند در حالی که منشاء قدرت جای دیگری است.
مهدی عیسی زاده، نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در توییتی نوشت: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی حماسه ملت قهرمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گرامی باد.

پیام‌های توئیتری نمایندگان به مناسب ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − پنج =