کد خبر : 295423
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

مردم هیچگاه انقلاب اسلامی را رها نخواهند کرد

مردم هیچگاه انقلاب اسلامی را رها نخواهند کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیرباران افزود: این نشان می‌دهد که مردم از انقلاب دست بردار نیستند و مردم بین اصل انقلاب و مشکلات که معلول تحریم‌ها و ناکارآمدی‌ها است، تمایز قائل هستند و هیچگاه انقلاب اسلامی را رها نخواهند کرد.

به گزارش عصرقائم،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز مازندران ضمن گرامیداشت دهه فجر و فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد:‌ماه رجب ماه خدا و ماه استغفار است و خداوند متعال در این ماه بیشتر توبه و عذرخواهی را می پذیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر می خواهید به تقوا برسید باید استغفار کنید، بیان کرد:همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد.

وی با بیان اینکه سطح تقوا باید در جامعه ارتقاء یابد، افزود: بهترین پیوست فرهنگی، اخلاقی و معنوی تمامی فعالیت های ما باید تقوا باشد.

محمدی لائینی به ولادت امام جواد(ع) و امام علی(ع) روز مرد اشاره کرد و گفت: مسئولین و خانواده های ما برای رفع مشکلات جوانان قدم بردارند.

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) امام جوان بود اما با سن کم خود تقی بودند، خاطرنشان شد:باید با زمینه هایی که جونان به گناه کشیده می شوند مبارزه شود.جوان گرایی باید اولویت کار ما باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به جمعیت پیر استان مازندران، گفت: فرزندآوری و افزایش جمعیت جوان باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه تاخیر توبه خودفریبی است، افزود: ماه رب ماه توبه و استغار است از فرصت این ماه برای توبه باید استفاده شود.

محمدی لائینی ضمن گرامیداشت روز پدر، گفت:‌پدری کردن فقط شکم سیر کردن نیست باید برای عاقبت بخیری فرزندان مان تلاش کنیم.

وی به سالروز وفات حضرت زینب(س) اشاره و افزود: این بانوی بزرگ بزرگ اسلام بهترین الگوی بانوان است.

محمدی لائینی به تعطیلی موقت اعتکاف در پی شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: رهبری فرمودند کسانیکه از عمل با فضیلت اعتکاف محروم مانده اند بهتر است در هر یک از این سه روز نماز جعفر طیار(ع) بخوانند. این یک دستورالعمل عرفانی بسیار مهم است.

وی به سالروز تغییر قبله اشاره کرد و افزود: این تغییر قبله پیام دارد که مسلمانان نباید کسی جز خدا را قبله دین، اعمال و سبک زندگی خود قرار دهند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن فرمودند به شرق و غرب نگاه نکنید شما مسلمانان خودتان قبله دیگران باشید، افزود: برخی غرب بت و کعبه و آمال و آرزوی آنهاست این خلاف دستور قرآن است.

وی با بیان اینک انقلاب اسلامی ما با شعار نه شرقی نه غربی آغاز شده است، اذعان کرد: تداوم و استمرار انقلاب را در چله دوم با اتکا به همین شعار پیگیریم.

محمدی لائینی به اوج گیری امیکرون اشاره کرد و گفت:‌به فرموده رهبری باید توصیه های بهداشتی و واکسینه شدن را مورد توجه داشته باشید.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل فرمودند که ملت ایران ثابت کردند تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند اما تحمل شکست یا ضربه به انقلاب را نخواهند داشت، افزود:جمعیت با شکوهی که در زیر بارش باران الهی و کرونایی در راهپیمایی حاضر شدند نشانه این که مردم از انقلاب دست بردار نیستند.

محمدی لائینی با بیان اینکه اعتراضات صنفی نشانه اعتراض مردم از ناکارآمدی برخی مسئولین است و مردم با اصل انقلاب مشکل ندارند، گفت: مردم بین اصل انقلاب و مشکلاتی که بخشیی معلول ناکارآمدی ها و بخشی معلول تحریم هاست تمایز قائل هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه حرکت جهانی ظهور حضرت مهدی(عج) است، افزود: مادر مقابل انقلاب کم کاری می کنیم باید جهاد تبیین را جدی بگیریم.

محمدی لائینی تاکید کرد: خدمات و دستاوردهای انقلاب باید بازگو کنیم.

مردم هیچگاه انقلاب اسلامی را رها نخواهند کرد/تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =