کد خبر : 295452
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم

باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم

امام جمعه زیراب با توجه به انتشار بیانیه‌ای از سوی عده‌ای، گفت: امروز ۲۲ بهمن باید از انقلاب و دستاوردهایش دفاع کرد اما عده‌ای با انتشار بیانیه‌ای به دنبال تضعیف چهره انقلاب بین مردم هستند تا پازل کامل نشده خود در طول ۸ سال را کامل کنند.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب ضمن تبریک ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به سفارش امام راحل اشاره و اظهار کرد:در اوایل انقلاب در سال ۵۷ عده‌ای از مردم خدمت امام رفته  و گفتند برای انقلاب نوپا چه خدمتی انجام دهیم؟حضرت امام به آنها فرمودند:” بهترین خدمت به انقلاب اسلامی ایران، تقوا داشتن است”.

وی با تبریک میلاد امام جواد علیه‌السلام و همچنین میلاد پیش رو حضرت علی علیه‌السلام، درمورد منزلت مقام مولا‌علی(ع) خاطرنشان کرد: دیوار خانه کعبه برای فاطمه بنت‌اسد شکافته شد. درواقع خداوند می‌خواهد قدرت خود و شان علی(ع) را به رخ عالم بکشاند.‌
امام جمعه زیراب با بیان روایتی از وجود مقدس پیامبر درمورد حضرت علی(ع) ، افزود: ابن‌عباس از وجود پیامبر روایتی نقل کرده که پیامبر فرمودند: اگر درختان قلم، دریاها و بحر مُرَکب، جِنیان شمارش‌گر و انسان‌ها نویسنده شوند، نمی‌توانند فضائل علی(ع) را بنویسند.

این مسئول باتوجه به روایتی از امام‌صادق علیه‌السلام در کتاب تفسیر قرآن، بیان کرد: شخصی خدمت امام صادق(ع) رسید و ایشان را امیرالمومنین خطاب کرد. امام بلند شد و فرمود: ساکت باش که این لقب فقط مختص علی‌بن‌ابی‌طالب است و خدا این لقب را به ایشان داده است.‌

رضایی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دفاع از نظام اسلامی، اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین تاکید فرمودند. یعنی مقابله با تحریف واقعیت‌ها امری واجب است.‌جنگ واجب کفایی بود اما جهاد تبیین واجب عینی است. امروز باید از ولی‌فقیه خودمان دفاع کنیم. در میدان بوده و در تمام صحنه‌ها حضور پر رنگ داشته باشیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، استمرار نظام محمدی است، تصریح کرد: همان‌طور که تمام شبه جزیره عربستان علیه پیامبر قیام کرده بودند، امروز تمام دنیای کفر، نفاق و شرک علیه انقلاب و ولی‌فقیه زمان ما، قیام کردند.
امام جمعه زیراب خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودند:” هدف رسانه‌های معاند اسلام، دین و قرآن این است که واقعیت‌ها را تحریف و چهره زشت رژیم طاغوت را بَزک کنند و هزاران جنایت آنها را بپوشانند”.
رضایی افزود: آقا فرمودند:” در دفاع از نظام اسلامی تقیه نکنید، صریح باشید. از دستاوردهای انقلاب صریح دفاع کنید”.
وی با توجه به انتشار بیانیه‌ای از سوی عده‌ای، تصریح کرد: امروز ۲۲ بهمن باید از انقلاب و دستاوردهایش دفاع کرد اما عده‌ای با انتشار بیانیه‌ای به دنبال تضعیف چهره انقلاب بین مردم هستند تا پازل کامل نشده خود در طول ۸ سال را کامل کنند.

امام جمعه زیراب افزود: کسانی که دم از امام و شهدا زدند اما مقابل اهداف امام و شهدا هستند. از اصلاحاتی نام بردند که در جهت اهداف آمریکا هستند.‌خواهان رفع حصر کسانی‌اند که عامل تشدید تحریم‌ها علیه ایران بودند.‌

این مسئول تصریح کرد: اولویت باید در محاکمه سران فتنه باشد که علت تمام بدبختی‌های امروز ایران هستند.‌چرا در این بیانیه با تناقض سخن گفته شد؟ حرف آزادی زدند اما کسانی که علیه آنان حرفی بزنند بر دهانشان می‌زنند.
رضایی با بیان اینکه آزادی مدنظر اینها ولنگاری و هنجارشکنی است،اظهار کرد: فضای مجازی را آزاد و خانواده‌ها را در معرض خطر قرار دادند.‌از خط قرمزها عبور کردند. ‌بهترین میراث حضرت امام، ولایت فقیه است اما حرفی از ولی‌فقیه نزدند.‌
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مصادف با روزی است که مردم ایران به فرمان امام راحل، حکومت نظامی را شکستند و توطئه‌های رژیم و تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند‌.
باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − سه =