کد خبر : 295421
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

انقلاب اسلامی ایران یک تفکر و گفتمان جهانی است

انقلاب اسلامی ایران یک تفکر و گفتمان جهانی است

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر بوده و به جغرافیای ایران منحصر نیست و آمد تا در دنیا به بت‌های استکبار جهانی سیلی محکم بزند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلی ساری با اشاره به اینکه اسرائیل عده سرطانی در منطقه به شمار می‌رود، بیان کرد: انقلاب اسلامی منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و حضرت امام راحل فرمودند ما می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدف و افق و نگاه بزرگی دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر بوده و به جغرافیای ایران منحصر نیست و آمد تا در دنیا به بت‌های استکبار جهانی سیلی محکم بزند و پرچم جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برساند.

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه ادامه داد: مبدا حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) ایران اسلامی است و این راه ادامه خواهد داشت و ملت ایران به تاسی از فرهنگ دینی قیام کرد و تازمانی که نگاه ملت به خدا باشد عزیز خواهد و اگر به کدخدایان و غرب نگاه داشته باشیم، ذلیل خواهیم شد.

تسخیری وجود مشکلات اقتصادی را ناشی از نگاه به غرب و دست کدخدایان آن بوده است، افزود: این درحالی که ولی فقیه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند و تازمانی که دست خدا را بر خود می‌بینیم و نگاه به لبان مقام معظم رهبری داریم، سربلند و عزیز خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: امروز ملت‌های مقاومت جمع شدند و پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی رسیدند و انشالله به زودی در مسجد اقصی نماز خواهند خواند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن خواهد رساند.

انقلاب اسلامی ایران یک تفکر و گفتمان جهانی است/سیلی محکم جبهه مقاومت به استکبار جهانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 18 =