کد خبر : 295326
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

انریکه به گزینه های مربیگری در یونایتد اضافه شد

انریکه به گزینه های مربیگری در یونایتد اضافه شد

لوئیس انریکه در فهرست نامزدهای منچستریونایتد برای تبدیل شدن به سرمربی دائمی این باشگاه در تابستان امسال قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ساکرنت، این مربی ۵۱ ساله که در سال ۲۰۱۵ بارسلونا را به قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری رساند، به همراه مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن و اریک تن هاگ سرمربی آژاکس مورد توجه مالکان یونایتد و خانواده گلیزر قرار گرفته است.  منابع گفته اند که سایر مربیان در حال ارزیابی هستند اما لوئیز انریکه، پوچتینو و تن هاگ نام هایی هستند که در این مرحله بیشتر مورد توجه یونایتد قرار دارند.

اما اگرچه او تا پایان سال جاری با اسپانیا قرارداد دارد اما شهرت او به عنوان مربی ای که فوتبال جذاب و هجومی بازی می کند و همچنین مربی ای که نظم و انضباط را به تیمش تحمیل می کند، باعث نزدیکی او به یونایتد شده است.  سوابق لوئیز انریکه به عنوان بازیکنی درجه یک که هم برای بارسلونا و هم برای رئال مادرید بازی می کرد و همچنین تجربه مربیگری او شانسش را برای حضور در یونایتد بیشتر کرده است. وضعیت قراردادی لوئیس انریکه با اسپانیا ممکن است به دلیل حضور آنها در جام جهانی یک موضوع مهم باشد.

یونایتد از زمان اخراج اوله گونار سولسشر در نوامبر گذشته پس از ۷ شکست در ۱۳ بازی، از جمله باخت ۵-۰ در لیگ برتر در خانه مقابل لیورپول، بدون سرمربی دائمی بوده است.

مایکل کریک بلافاصله پس از جدایی سولسشر سه بازی را به عنوان سرمربی موقت برعهده گرفت تا اینکه رالف رانگنیک، سرمربی سابق شالکه، هوفنهایم و لایپزیگ در دسامبر به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل منصوب شد. رانگنیک قرار است پس از دوره موقت مسئولیت خود به مدت دو سال نقش مشاوره ای را برعهده بگیرد و به باشگاه در جستجوی یک مدیر دائمی کمک کند.

همچنین یونایتد علاقه طولانی مدت به پوچتینو داشته و پس از برکناری مورینیو پرتغالی در دسامبر ۲۰۱۸، سرمربی آرژانتینی را به عنوان جانشین ژوزه مورینیو ترجیح داده است اما موفقیت اولیه سولشایر به عنوان سرمربی موقت منجر به انتصاب دائمی او شد و پوچتینو در تاتنهام ماند تا اینکه در نوامبر ۲۰۱۹ اخراج شد. با توجه به اینکه قرارداد او با PSG تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد، یونایتد باید هزینه زیادی برای این مربی بپردازد.

تن هاگ نیز تا ژوئن ۲۰۲۳ با آژاکس قرارداد دارد و خود تمایل زیادی به حضور در لیگ برتر نشان داده است.

انریکه به گزینه های مربیگری در یونایتد اضافه شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =