کد خبر : 295457
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
-

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

قهرمانان، پیشکسوتان و نام‌آوران ورزشی همراه با ورزشکاران محلات شهر تهران در گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های همیشه پایدار امام امت(ره) و شهدای راه حق، پیمانی دوباره بستند.

به گزارش عصرقائم، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه با اعلام انزجار از طاغوت‌های زمان در حالی امروز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد که به رغم اعلام شرایط کرونایی، اقشار و قومیت‌های مختلف مردمی همراه با رژه‌های موتوری و خودرویی با برگزاری راهپیمایی، بر مواضع حق طلبانه خود تأکید کردند.

سازمان ورزش نیز با برپایی غرفه ای، میزبان مردمی بود که با حضور خود، شعار” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را عینیتی دوباره بخشیدند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به عنوان میثاق ایرانیان و اعلام اقتدار مردم کشورمان به اهتزاز درآوردند.

در این راستا، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای نمایش‌های رزمی، دوچرخه سواری، موتور سواری، اسکیت و گروه‌های هنری، از جمله برنامه‌هایی بود که توسط سازمان ورزش اجرا و با استقبال عموم مواجه شد.

ایجاد مشارکت عمومی با ارتقای سطح سلامت

پرویز سروری – نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران – با حضور در غرفه سازمان ورزش، از برنامه‌ریزی های انجام شده در راستای ارائه خدمت به شهروندان تهرانی ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از راهکارهای ایجاد مشارکت عمومی، ارتقای سطح سلامت و نشاط در جامعه است و ورزش شهروندی از مهم ترین و کار آمدترین ابزارها برای دستیابی به این هدف به شمار می رود.

ورزش همگانی، عامل انسجام ملی

محمد آخوندی – رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران – گفت: امروز، روز اتحاد ملی است؛ روزی که مردم به رغم شرایط سخت کرونایی، به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کردند و افتخاری دوباره برای میهن اسلامی ما رقم زدند.

وی نیز حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش شهروندی و سازمان ورزش به عنوان متولی این امر را اعلام کرد.

مردم، مهم ترین سرمایه این انقلابند

بهنام ابوالقاسم‌پور – پیشکسوت فوتبال کشورمان – حضور مردم را نشانه بصیرت بالای اقشار مختلف در دفاع از آرمان‌های نظام خواند و گفت: مردم سرمایه های اصلی کشورند و این نظام بر پایه اعتماد به آن‌ها بنا شده است. حفظ این دارایی، بزرگترین وظیفه همه ماست.

به پرچم کشورم افتخار می کنم

محمد مومنی – پیشکسوت فوتبال کشورمان – نیز با بیان این که” به پرچم سه رنگ کشورم افتخار می کنم” تصریح کرد: ما همگی مدیون خون شهدایی هستیم که برای این انقلاب از جان شیرین خود گذشتند تا ولایتمداری و بصیرت را به ما بیاموزند.

ورزش همگانی در سایه پرچم ملی، رشد می کند

محمد مشهدی‌یاری – پیشکسوت دوومیدانی – نیز از رشد و اعتلای ورزش همگانی در سایه پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهور اسلامی سخن گفت و افزود: این ملت همه جا زیر سایه پرچم سه رنگ ایران اسلامی، کارهای بزرگ می کند و شکوه و غیرت مردمان این سرزمین را به رخ جهان می کشد.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات سازنده سازمان ورزش، ورزش شهروندی در راستای حفظ سلامت عمومی مردم و تزریق نشاط و شادابی در میان خانواده‌ها نهادینه شود.

حضور مردم دشمن شکن بود

حسین اوجاقی- سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران – که خود از قهرمانان ورزش رزمی کشورمان است، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دشمن شکن و وحدت آفرین خواند و افزود: با وجود شیوع پاندومی کرونا باز هم مردم در کنار خودروسواران و موتور سواران به صورت خودجوش در راهپیمایی حضور یافتند و اسباب سربلندی این نظام مقدس شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران وی با تاکید بر این که «ورزش همگانی مسیری روشن در خدمت انسجام ملی است» اظهار کرد: ما امروز در عرصه ورزش همگانی، تمام تلاش خود را برای سلامت و شادابی این مردم شریف انجام می دهیم تا سهم خود را به این نظام و این انقلاب ادا کنیم.

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + یازده =