کد خبر : 295328
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

آلگری: بعد از زدن گل اول به خواب رفتیم

آلگری: بعد از زدن گل اول به خواب رفتیم

سرمربی یوونتوس عقیده دارد تیمش بعد از گل نخست بازی خوبی ارائه نداد ولی در هر صورت توانست برنده از زمین خارج شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس و ساسولو در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بیانکونری ها موفق شدند در خانه با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. این بدان معناست که یووه در نیمه نهایی دو بازی با فیورنتینا روبرو خواهد شد، بنابراین ولاوویچ تنها چند هفته پس از انتقال ژانویه به ورزشگاه آرتمیو فرانچی بازخواهد گشت.

ماسیمیلیانو آلگری گفت: ما از ولاوویچ و زکریا راضی هستیم که بازیکنان بسیار خوبی هستند و به سرعت جا افتادند.  یووه اخیراً بهتر بازی می کند، بنابراین این بازیکنان ویژگی هایی دارند که قبلاً نداشتیم. ما از داشتن ولاوویچ خوشحالیم، او باید پیشرفت کند، در شیوه بازی خود دقیق تر باشد، بیشتر به فضاهای خالی دفاع حریف حمله کند اما این روند طبیعی برای هر بازیکنی است.

او در ادامه گفت: ما  بعد از گل ابتدایی مان به خواب رفتیم و ساسولو ما را بیشتر و بیشتر به عقب هل داد و بازی را به تساوی رساند. در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم گل دوم را بزنیم. ما در نیمه دوم روحیه مناسبی داشتیم، تهاجمی تر بودیم، توپ را سریع با دوئل های خوبی که داشتیم به دست آوردیم و این تفاوت را ایجاد می کند، به خصوص در مقابل تیمی مانند ساسولو. مانوئل لوکاتلی و آلوارو موراتا از روی نیمکت آمدند تا فشار را بیشتر کنند و در نهایت به چیزی که خواستیم رسیدیم.

فیورنتینا پیش از این بازی با نتیجه سه بر ۲ از سد میزبانش آتالانتا گذشت. تیم های میلانی اینتر و آث میلان نیز دیگر بازی دور نیمه پایانی کوپا ایتالیا را به انجام خواهند رساند.

آلگری: بعد از زدن گل اول به خواب رفتیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − دو =