کد خبر : 295230
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

پیولی: حالا نوبت اینتر است

پیولی: حالا نوبت اینتر است

سرمربی تیم میلان ابراز امیدواری کرد تیمش در نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز برابر اینتر برنده از زمین خارج شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال میلان با تحمیل شکستی سنگین به لاتزیو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راه یافت. شاگردان پیولی موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند. در این بازی رافائل لیائو در دقیقه ۲۴، اولیویه ژیرو دو بار در دقایق ۴۱ و ۱+۴۵ و فرانک کسیه در دقیقه ۷۹ برای میلان گلزنی کردند. بازی نیمه نهایی میلان مقابل رقیب شهری خود اینتر خواهد بود، تنها دور این رقابت که در دو بازی برگزار می‌شود.

استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از این دیدار گفت: ما از پیروزی داربی نهایت استفاده را بردیم تا به خود انرژی، باور و اعتقاد بیش‌تری بدهیم. کل جو بسیار مثبت است، ما تمام ۹۰ دقیقه متمرکز و در حال کنترل بازی بودیم.

ژیرو در آخر هفته مقابل اینتر دو گل به ثمر رساند، دیشب نیز برابر لاتزیو دو گل به ثمر رساند، عجیب است که هر ۱۰ گل او در این فصل در سن سیرو به ثمر رسیده است.

سرمربی میلان گفت: او فصل را خیلی خوب شروع کرده بود، اما از ناحیه کمر و مچ پا مشکل داشت، بنابراین برای بازگشت به فرم به زمان نیاز داشت. او یک مهاجم مرکزی قدرتمند است و برابر لاتزیو عالی بود اما کل تیم عملکرد خوبی داشت و ما باید همین‌طور ادامه دهیم. ما دو بازی دیگر در داربی دلا مدونینا در این فصل خواهیم داشت و باید مرحله بعد هوشیار بود. کوپا ایتالیا رقابتی است که هر دو باشگاه می‌خواهند برنده شوند، بنابراین ما سعی می‌کنیم در مقابل حریفانی که می‌دانیم بسیار قوی هستند بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ما هفته را خوب شروع کردیم، خوب است که آن را به شکلی عالی به پایان برسانیم. با این حال، ما باید روی سختی‌های بازی مقابل سمپدوریا تمرکز کنیم که تحت هدایت مارکو جیامپائولو به مسیر درست برگشته و مطمئناً در حال پیشرفت است.

او در پایان گفت: “هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم، بنابراین ما اکنون مانند فصل گذشته هستیم و فرصتی برای بهبود آن داریم. ما نمی‌توانیم نتایج تیم‌های دیگر را کنترل کنیم، بنابراین باید فقط روی پیشرفت خود تمرکز کنیم.

پیولی: حالا نوبت اینتر است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =