کد خبر : 295222
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر

خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر

سرمربی تیم فوتبال رم از این که شاگرد سابقش در اینتر احیا شده، خوشحال است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از تلگراف، الکسیس با قراردادی قرضی از یونایتد به اینترمیلان منتقل شده است و مورینیو که همیشه تحت تاثیر فوتبال او قرار داشته حالا در صحبت‌هایی اعلام کرده که الکسیس در یونایتد شاداب نبود.

الکسیس سانچز در این فصل ۲۳ بازی برای اینتر انجام داده و سه‌شنبه شب موفق شد ششمین گل خود را هم برای این تیم به ثمر برساند. این در حالی است که او تا به اینجای فصل چهار پاس گل نیز از خود به ثبت رسانده است.

مورینیو به ESPN شیلی گفت: من قبل از شروع بازی با او صحبت کردم. در انگلیس او شاداب نبود. این‌جا در اینتر او خوشحال است؛ جایی که به آن تعلق دارد.

با این اوصاف، سرمربی رم در این بازی از داوری هم گلایه داشت زیرا احساس می‌کرد آرتورو ویدال روی سرخیو اولیویرا خطا کرده است. مربی پرتغالی گفت: این یک گل عالی بود و مسیر بازی را تغییر داد اما در ابتدای حرکت خطا در خط میانی رخ داد و داور باید آن را روی VAR بررسی می‌کرد.

مورینیو بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت اینتر را برعهده داشت و این تیم را به دو قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، برنده سه گانه در سال ۲۰۱۰ هنگامی که نامش توسط بلندگوهای ورزشگاه خوانده شد با تشویق شدید هواداران اینتر مورد استقبال قرار گرفت.

خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 4 =