کد خبر : 295165
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
-

کمک‌های مومنانه جلوه‌ای از مظاهر اسلامی

کمک‌های مومنانه جلوه‌ای از مظاهر اسلامی

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه خون شهدای بسیجی باعث بقا و داوم انقلاب شد، گفت: انقلاب اسلامی باعث بیداری جهان اسلام شد.

به گزارش عصرقائم، عسکر مجیدی در آئین نهضت کمک‌های مومنانه به همت سپاه شهرستان نکا به مناسبت ۴۳ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اهدای ۳ هزار بسته معیشتی و حمایتی در حرم شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد،ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،با اشاره به اینکه کمک های مومنانه جلوهای از مظاهر اسلامی است، گفت: شعار ما ملت امام حسینیم ریشه در این حرکت و مسیر دارد .

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: کمک مومنانه ادامه و استمرار سیره ائمه اطهار( علیه السلام) و جلوه‌های اسلام است.

مجیدی در ادامه با اشاره به اینکه ملت عزیز در تحریم و کرونا محبت و همدلی را نشان داد، خاطرنشان کرد: دشمن را که در تلاش بود تا بین مردم و نظام جدایی بیندازند، اما کمک های مومنانه آنها را کنار هم قرار داد .

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در هر سال طرح و برنامه هایی را پیاده سازی می کنند تا چهره انقلاب اسلامی را مخدوش کنند و جریان تحریف و سطلنت طلب در حال تطهیر رژیم شاهنشاهی هستند، افزود: باید عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را برای نسل جوان تبیین کنیم.

مجیدی با تصریح بر اینکه پیشرفت های انقلاب اسلامی را باید برای نسل جوان بازگوکرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و صنعتی و .. پیشرفت های چشمگیری داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروزه در جهان دارای رتبه است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی دارای دستاوردهای مهمی است که یکی از آن بسیج است که از دل مردم برخاست و به شجره طیبه تناور تبدیل شد.

مجیدی با بیاشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که بسیج پاره تن مردم است، افزود: بسیج در تمام صحنه‌ها حضور دارد و در استمرار و استکمال انقلاب نقش ایفا می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه خون شهدای بسیجی باعث بقا و داوم انقلاب شد، گفت: انقلاب اسلامی باعث بیداری جهان اسلام شد.

مجیدی با بیان اینکه در دوران پهلوی کشور در دست آمریکایی ها بود و بهاییت در مجلس حضور داشتند و اسلامیت را از مدارس ایران گرفته بودند،خاطرنشان کرد: خون شهدا باعث عزت و اقتدار ایران شد و امروزه ایران اسلامی به عنوان کشور مستقل و تبدیل به الگویی برای کشورهای آزادیخواه شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه شاهد شکل گیری گفتمان امام و انقلاب و جبهه مقاومت و تفکر و انقلاب در کشور‌های منطقه هستیم ،خاطرنشان کرد: این گفتمان در همه جا شکل گرفت و عزت و امنیت و استقلال را شهدا بوجود آورند.

مجیدی در ادامه به مشکلات کشور هم اشاره کرد وگفت: مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری های برخی کارگزارن نظام است در صورتی که درهیچ کجای اسلام نیامده که باید چنین مشکلاتی وجود داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به شبهه سازی عده ای در مورد انقلاب اسلامی هم اشاره و اضافه کرد: نارسایی ها و کاستی ها در کشور به عملکرد کارگزاران برمی گردد نه به انقلاب اسلامی.

مجیدی انقلاب اسلامی را بستری برای تحقق انقلاب جهانی مهدوی دانست و خاطرنشان کرد: بایدتلاش کنیم تا در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ایفا کنیم.

فرمانده سپاه نکا نیز از توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بالغ بر ۴۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بین نیازمندان توزیع شد.

علی نجفی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: از زمانی که فرمان کمک مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، توانستیم با کمک مردم، خیرین و بسیجیان بالغ بر ۴۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان را بین نیازمندان توزیع کنیم.

فرمانده سپاه نکا به تداوم کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و افزود: بسیجیان ما همیشه در صحنه حاضر هستند وبرای کمک به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

نجفی درادامه از افتتاح ۲ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان در دهه فجر هم خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶ مزار شهدا با اعتبار بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان هم بازسازی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + یک =