کد خبر : 294821
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

«آیت‌الله روحانی» الگوی ساده زیستی بود

«آیت‌الله روحانی» الگوی ساده زیستی بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ساده زیستی، تقوا، سبک زندگی علمای برجسته‌ای مانند آیت الله روحانی موجب شد که مردم به نظام اسلامی و امام راحل اقبال نشان دهند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله علی معلمی در بیست و سومین سالگرد ارتحال نماینده فقید امام و رهبری در مازندران آیت الله هادی روحانی همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) که در حوزه علمیه خاتم انبیا بابل برگزار شد با اشاره به اینکه بیست و سه سال از ارتحال عالم ربانی و نماینده فقید امام و رهبری در استان می‌گذرد گفت: ساده زیستی، تقوا، سبک زندگی علمای برجسته‌ای مانند آیت الله روحانی موجب شد که مردم به نظام اسلامی و امام راحل اقبال نشان دهند.

وی با اشاره به جایگاه علما در اسلام، افزود: علمای ربانی با هدایت‌های خود نقشی بسزا در ترویج معارف دینی و فرهنگ اهل بیت (ع) دارند.

امام جمعه قائمشهر به نقش مهم علما در ایجاد رغبت و ایجاد انگیزه میان مردم با امام راحل و انقلاب پرداخت کرد و گفت: مردم با دیدن سبک زندگی مملو از طهارت، ساده زیستی، تقوا و صفای نفس علمای برجسته‌ای مانند آیت الله روحانی میل به انقلاب و قیام بزرگ امام راحل پیدا کردند.

معلمی با بیان اینکه انقلاب و قیام امام راحل با مشعل داری آیت الله روحانی در خطه شمال و استان مازندران روشن شد افزود: آیت الله روحانی به عنوان شاگرد برجسته امام راحل در خفقان طاغوت نخستین قدم انقلاب را در این خطه برداشت و شعله‌های انقلاب را بر افروخت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: زندگی مادی و سبک زندگی آیت الله روحانی قبل و بعد از انقلاب تغییری نکرد و ایشان تا آخرین لحظه در همان منزل روستایی زندگی ساده و زاهدانه پر از صمیمیت را در میان مردم داشت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تقوا را از ویژگی‌های برجسته آیت الله روحانی بیان کرد و گفت: مردم با دیدن زندگی آیت الله روحانی و هدایت‌های آن عالم ربانی در مسیر انقلاب ثبات قدم پیدا کردند.

«آیت‌الله روحانی» الگوی ساده زیستی بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =