کد خبر : 294445
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

مارسلینو: حذف بارسلونا و رئال از کوپا دل ری کار سختی بود

مارسلینو: حذف بارسلونا و رئال از کوپا دل ری کار سختی بود

سرمربی بیلبائو به تمجید از شاگردانش پرداخت که دو تیم مطرح بارسلونا و رئال مادرید را از کوپا دل ری کنار زدند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، اتلتیک بیلبائو بامداد جمعه در ورزشگاه سن‌مامس میزبان رئال مادرید بود تا این دو تیم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری به مصاف هم بروند. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر بیلبائو به پایان رسید تا این تیم پس از کنار گذاشتن بارسلونا، رئال مادرید را هم کنار بگذارد و به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برسد.

مارسلینو گارسیا سرمربی تیم فوتبال بیلبائو بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ خیلی خوشحالم، به کار بازیکنان و حمایت هواداران افتخار می کنم. حذف بارسا و رئال مادرید به نوبه خود بسیار سخت است اما هنوز راه زیادی در پیش داریم. فقط به این دلیل که این دو باشگاه بزرگ را حذف کردیم به این معنی نیست که در فینال خواهیم بود.

او در ادامه صحبت های خود گفت: تا اینجای کار در ژانویه نمی خواهم هیچ هدفی برای اتلتیک در نظر بگیرم. خوشحال باشیم که می توانیم از نتیجه‌ای که با تلاش بازیکنان به دست آورده ایم لذت ببریم. ما یک بازی لیگ پیش روی اسپانیول داریم که باید برای آن آماده باشیم و به لطف آن می‌توانیم در جدول رده بندی صعود کنیم و امیدوارم بتوانیم سهمیه رقابت های اروپایی را برای فصل بعد بگیریم.

مارسلینو در پایان گفت: فشار ما روی تیم رئال عالی بود و چندین موقعیت خوب گلزنی در این دیدار داشتیم و با شایستگی به برد رسیدیم. تنها یک بار رئال صاحب موقعیت جدی برای گلزنی شد. در وسط زمین، ما مانند یک دیوار ایستاده بودیم اگرچه تسلط بر رئال مادرید بسیار دشوار است.

در این دیدار بیلبائو خیلی خوب ظاهر شد و با این که رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت، توانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه کورتوآ ایجاد کند. البته این بازی تا دقیقه ۹۰ گلی در بر نداشت تا این که پاس اشتباه کاسمیرو در پشت محوطه جریمه رئال مادرید منجر به گل‌زنی آن‌ها شد.

مارسلینو: حذف بارسلونا و رئال از کوپا دل ری کار سختی بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 15 =