کد خبر : 294525
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
-

عنایتی: وقت‌کشی صدرنشین لیگ مقابل ما، کیفیت هوادار را نشان می‌دهد

عنایتی: وقت‌کشی صدرنشین لیگ مقابل ما، کیفیت هوادار را نشان می‌دهد

سرمربی هوادار نسبت به داوری دیدار با استقلال اعتراض کرد.

به گزارش عصرقائم، هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) مقابل مهمانش استقلال با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و جان‌داری از هر دو تیم دیدیم. به تیمم افتخار می‌کنم. این تیم نشان داد چه پتانسیلی برای موفقیت دارد ولی متاسفانه مقداری کم‌تجربگی به ما ضربه می‌زند. این اتفاق در نیم فصل اول هم افتاد. باید شرایط را برای خودمان تغییر دهیم. وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت تلف می‌کند، نشان دهنده کیفیت ماست.

او افزود: به استقلال تبریک می‌گویم. آن‌ها رکورد وحشتناکی دارند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. فکر می‌کنم از چند جهت امروز ضرر کردیم ولی خسته شدیم و دیگر نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنیم. صحنه‌هایی که ما کنار خط می‌بینیم و داور در چند قدمی نمی‌بیند ما را اذیت می‌کند. خصوصا در صحنه پنالتی دقیقه ۶۵ که مدافع حریف توپ را با دست زد. یا روی صحنه گل دوم باید خطای اول اعلام می‌شد. نمی‌دانم چرا ما می‌بینیم ولی داور نمی‌بیند. و صحنه‌های مختلفی که باید راجع به آن بحث کنیم. امیدوارم سلیقه‌ای سوت نزنیم.

سرمربی هوادار گفت: امیدوارم شرایط، شرایط مساوی‌ باشد و همه تیم‌ها جوانمردانه نتیجه بگیرند. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم. ان‌شاءالله با چند بازیکنی که به تیم‌مان اضافه می‌کنیم، نتایج را تغییر دهیم.

سرمربی هوادار در ادامه گفت: ما بعد از پنالتی شرایطمان تغییر کرد. توقع چنین پنالتی‌ای نداشتیم. ریتم ما خوب بود و در نیمه دوم تغییراتی دادیم که بازی را ببریم. ما به لحاظ فوتبالی موفق بودیم اما به لحاظ نتیجه‌گیری مثل بازی قبل خوب نبودیم. تیم ما اگر تمرکزش را از دست بدهد، فوتبال را از دست می‌دهد. تنها چالش تیم ما این است که تمرکز بازیکنان ما نسبت به داوری و بازی عوض شود. تیم ما مظلوم است و حتی اعتراض کردن بلد نیستند و کارتهای مفت می‌گیرند. سه تعویض ما به خاطر همین بود و چون می‌دانستم دوستمان آقای داور به ما لطف دارد، بازیکنان اخطاری را تعویض کردم.

عنایتی بیان کرد: من باید کلی صحبت کنم. بابک همانند باقی بازیکنان تلاشش را کرد ولی توقع ما بیشتر است. او مطمئنا می‌تواند به ما کمک کند. او بازی به بازی بهتر می‌شود. بابک و بابامحمدی سه جلسه با ما تمرین کرده‌اند و آن‌ها برای حل مشکل ما به هوادار اضافه شده‌اند. فکر می‌کنم از فرصت عید می‌توانیم استفاده کنیم. یک ضرر ما این بود که بعد از لغو شدن و برنامه دادن سازمان لیگ، استراحت نداشتیم. ما ۹ روز فرصت داریم و ان‌شاءالله خوب ریکاوری می‌کنیم و به مسابقات برمی‌گردیم.

او افزود: من هیچ مسئولیتی درباره مدیریت باشگاه ندارم و فقط سرمربی هوادار هستم. هنوز هیچ چیز درباره میزبانی ما مشخص نیست. بعضی مسائل باید حل شود. تیم‌هایی داریم که شرایط مالی خوبی دارند و همه ما می‌دانیم که از تیم‌های صنعتی صحبت می‌کنیم. آن‌ها کارشان را در تهران انجام می‌دهند اما ما که اهل تهران هستیم، دچار چالش زمین هستیم. باید فکر اساسی شود. نزدیک چهار، پنج ماه گذشته است. گوش شنوایی نیست. به نظرم اگر فوتبالمان را متمرکز برگزار کنند بهتر است.

سرمربی هوادار گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما که نمی‌دانم از من است یا نه، باید چند بلند زن بیاوریم که روی توپ‌های بلند کار کنیم. خیلی تیم‌ها هم استفاده می‌کنند که حق دارند چرا که کیفیت زمین‌ها خوب نیست. پارسال تیم من در لیگ یک به گواه شما، فوتبال بازی می‌کرد. من چون زمین‌مان خراب بود،‌بازی‌هایمان را به غدیر بردم چون زمین چمن مصنوعی بود و می‌توانستیم فوتبال بازی کنیم.

عنایتی: وقت‌کشی صدرنشین لیگ مقابل ما، کیفیت هوادار را نشان می‌دهد

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =