کد خبر : 294416
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
-

آنچلوتی: این شکست ما را قوی‌تر خواهد کرد

آنچلوتی: این شکست ما را قوی‌تر خواهد کرد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مورد باخت ۰-۱ مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری اظهار نظر کرد.

به گزارش عصرقائم، اتلتیک بیلبائو بامداد جمعه در ورزشگاه سن‌مامس میزبان رئال مادرید بود تا این دو تیم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری به مصاف هم بروند. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر بیلبائو به پایان رسید تا این تیم پس از کنار زدن بارسلونا، رئال مادرید را هم حذف کند و به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برسد.

کارلو آنچلوتی بعد از این دیدار گفت: ما ناراحت هستیم زیرا می خواهیم در همه تورنمنت ها برنده شویم. ما قهرمان سوپرکاپ شدیم. فکر نمی کنم این شکست عواقب خیلی جدی داشته باشد و ما را قوی‌تر خواهد کرد.

او در ادامه گفت: من از نحوه بازی تعجب نکردم. اتلتیک در نیمه اول بیشتر حمله کرد اما ما خیلی خوب دفاع کردیم. از طرفی به خوبی از زیر فشار خارج شدیم. با توجه به تلاشی که اتلتیک انجام داد، آنها مستحق برد بودند اما فکر نمی کنم این بدترین بازی ما در این فصل بود. می دانستیم که بازی سختی در پیش است. قبل از بازی باخت هایی داشتیم.

پیش از این در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، رایو وایکانو، مایورکا را شکست داد، والنسیا ۲ بر ۱ کادیز را شکست داد و بتیس با نتیجه ۴ بر صفر رئال سوسیداد را برد. دیدارهای نیمه نهایی  با قرعه کشی مشخص می شوند.

آنچلوتی: این شکست ما را قوی‌تر خواهد کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 5 =