کد خبر : 294263
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
-

واکنش مجدد شهرداری به فیلم “رقص زنان”

واکنش مجدد شهرداری به فیلم “رقص زنان”

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به تصاویر رقص زنان در یکی از سالن‌های شهرداری تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد که اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه بوده و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست.

به گزارش عصرقائم، عبدالمطهر محمدخانی در حساب شخصی خود در توییتر در واکنش به انتشار تصاویر رقص زنان و انتسابش به شهرداری تهران نوشت: ‏بعد از دروغ شاخدار بستن کوه‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری تهران، اینبار خبر جعلی اجرای برنامه رقص گروهی زنان در برج میلاد با هدف تخریب شهرداری در تیراژ وسیع منتشر شد.

وی نوشت: برای بار چندم خدمت مردم دغدغه‌مند عزیزی که نگران شده‌اند عرض می‌کنم که ‏۱. این مراسم متعلق به شهرداری تهران و یا سایر سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط نیست، ۲. فیلم مربوط به یک مدرسه دخترانه است که یکی از سالن‌های ورزشی شهرداری را برای برگزاری برنامه فرهنگی اجاره کرده است و ۳. فیلم بدون اجازه و اطلاع مدیران مدرسه مذکور منتشر شده است.

وی ادامه داد: ‏۴. اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست و ۵. برج میلاد پیگرد قانونی از اتهام‌زنندگان و پدیدآورندگان این شایعه را در دستور کار خود قرار داده است.

واکنش مجدد شهرداری به فیلم "رقص زنان" 

واکنش مجدد شهرداری به فیلم "رقص زنان" 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =