کد خبر : 294356
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
-

مدیران در هر جایگاهی که هستند جریان انقلاب را تقویت کنند

مدیران در هر جایگاهی که هستند جریان انقلاب را تقویت کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتظار داریم همه مدیران در هر جایگاهی که هستند جریان انقلاب را تقویت کنند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که حوزه سلامت در مازندران با معضلات زیادی مواجه است، گفت: این استان در حوزه‌های متعدد اعم از بهداشت و درمان، تجهیزات و مراکز درمانی ناتمام و نظارت بر صنایع کشاورزی و مصرف سم و کود معضلات زیادی دارد و دکتر غلامی کار پرزحمتی را در پیش دارد.

محمدی لایینی افزود: دکتر موسوی طی این مدت بیش از چهار ساله تلاش کرد با کمترین نقص‌ها به ویژه در دوران کرونا مسائل و مسئولیت‌های مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مازندران را مدیریت کند.
به هر حال جامعه با وضعیتی مواجه شد که حتی پزشکان هم شناختی از آن نداشتند و مدیریت شرایط در این موقعیت کار دشواری بود. از ایشان و همه معاونان و پرسنل شریف این دانشگاه سپاسگزارم و آرزوی توفیق در ادامه مسیر دارم. به دکتر غلامی هم خوش‌آمد می‌گویم و آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های فردی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های ایشان این بود که برای تصدی این پست اصلا قدمی برنداشت و دوستان و اطرافیان پیگیری کردند. حتی از وزارتخانه درخواست شده بود که برای معاونت درمان ایشان را متقاعد کنیم. این که کسی برای خودش لابی‌گری نمی‌کند یعنی دارای نوعی اهلیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: هر کسی در هر جایگاهی که حضور دارد اگر عدالت و حق و ضابطه‌محوری را رعایت کند و در بیت‌المال و عزل و نصب‌ها عدالت داشته باشد اهلیت دارد. یکی از نشانه‌های اهلیت هم مدیریت تعارض‌هاست. یعنی در تعارض بین منافع شخصی و مجموعه مدیریتی یا تعارض بین رضایت عامه و رضایت خواصِ فزون‌خواه باید منافع عامه را ترجیح دهد.

محمدی لایینی اظهار کرد: در این چهار دهه هر جا همراه با انقلاب بودیم رشد کردیم و هر جا فاصله گرفتیم پس افتادیم. انتظار داریم همه مدیران در هر جایگاهی که هستند جریان انقلاب را تقویت کنند.

فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اظهار کرد: در حال حاضر مشکل و مساله اصلی که با آن مواجه هستیم کرونا و پیک ششم این بیماری است و برای کمک به کنترل وضعیت از روزی که مسئولیت را به عهده گرفتم اجرای طرح بسیج فعال واکسیناسیون در مازندران به طور جدی مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی افزود : در طرح بسیج فعال واکسیناسیون، تزریق واکسن توسط همکاران ما در روستاها به صورت خانه‌به‌خانه و در شهرها با تمرکز بر حضور تیم واکسیناسیون در مراکز پرتجمع، ادارات و کارگاه‌ها انجام می‌شود تا ضریب نفوذ واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم در جامعه را افزایش دهیم.

غلامی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که کانون‌های سلامت محله را نیز فعال کنیم تا شرایط برای کاهش پیک و افزایش قدرت مقابله با کرونا فراهم شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تشریح برخی اهداف و برنامه‌های مد نظرش برای بهبود عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌ها، اظهار کرد: فلسفه اصلی و پایه‌ای که برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دوره مدیریتی جدید تعریف شد اعمال مدیریت جامع کیفیت در همه بخش‌های بهداشت و درمان است.

غلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم بر مبنای علم سیستم‌ها و میکروسیستم‌ها و توجه به فرآیندها در همه حوزه‌ها رشد خوبی را در عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران شاهد باشیم. در این مسیر رشد و ارتقای مدیران را مد نظر داریم و تلاش بر این است نیروهایی تربیت کنیم که تعهد، دانش، مهارت و کارآفرینی از ویژگی‌های آن‌ها باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در معاونت آموزشی حرکت در مسیر رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم که طی سال‌های اخیر در این دانشگاه آغاز شده را ادامه می‌دهیم. در حوزه بهداشت نیز تقویت و بهبود عملکرد پزشک خانواده و تکمیل پرونده الکترونیک شهروندان از اولویت‌های مد نظر است.

وی ادامه داد : تمام تلاش ما این است که رضایت منطقی خدمات‌گیرندگان را با تغییر رفتار سازمانی مبتنی بر مدیریت جامع کیفیت جلب کنیم و در مسیر اجرای گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی قدم برداریم. این انتظار نیز وجود دارد که برای تقویت نیروها و افزایش انگیزه در آن‌ها اعتبارات لازم نیز تخصیص یابد.

مدیران در هر جایگاهی که هستند جریان انقلاب را تقویت کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + ده =