کد خبر : 294327
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
-

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

قدرت انقلاب اسلامی، شرق را مجبور به تحول نگاه نسبت به ایران کرد

قدرت انقلاب اسلامی، شرق را مجبور به تحول نگاه نسبت به ایران کرد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: قدرت انقلاب اسلامی پس از پیروزی شرق را متحول کرد تا نگاهش را تغییر دهد و مقدمه این تحول نامه امام خمینی(ره) به گورباچوف بود که بر سر تفکر کومونیستی روس ها فرود آمد.

به گزارش عصرقائم، علی معلمی ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشت که فرصت کمی نیست و طبق تاکید خدای رحمان باید یادآوری کنیم که ملت ایران چه بودیم و درچه شرایطی بودیم و ازچه حالتی به چه شرایطی منتقل شدیم.

وی با اشاره به تاثیری گذاری انقلاب اسلامی در جامعه جهانی، افزود: اثرگذاری انقلاب ر اباید ببینید اکنون به کجارسیده است، درحالی که شرق و غرب باانقلاب اسلامی مشکل داشتند اما اکنون شاهدآن هستیم که شرق متحول شده است واکنون به اشتباه خودپی برده است و با جمهوری اسلامی ایران نشست دوستانه می‌گذارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: چه چیزی شرق را متحول ساخت که دشمنی گذشته را کنار گذاشت، یکی از دلایل آن پیام امام خمینی(ره) به گورباچف بود که به فرق نظام کمونیستی فرود آمد و در موضع انفعال قرارگرفته‌اند.

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر با اشاره به اینکه  آمریکا اکنون عصبانی است که چرا روسیه با ایران همکاری دارد، تصریح کرد: جامعه ما متحول شد اما خالص نشده است هم اکنون نیزعملکردانقلاب را زیر سوال می برند که چرا شعار “نه شرقی نه غربی” را فرماموش کردید و به شرق گرایش پیدا کردیم.

این مسوول به انتقاد برخی افراد داخلی به دیدار رئیسی و پوتین اشاره کرد و گفت: همین افرادسال هاقبل که به دنبال غرب می دویدند و آن زمان روزه سکوت گرفته بودند، اما اکنون لب به سخن گشودند و اعتراض می‌کنند، چراکه نمی‎دانند شرایط تغییر کرده و شرق متحول شده است و اکنون همراه ما و در کنار جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار قرار گرفتند.

معلمی با اشاره به شعار اوایل انقلاب”استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” خاطرنشان کرد: در گذشته برای صدور نفت منتظر دستور از کشورهای دیگه بودیم که چه زمان و با چه قیمت صادر کنیم و در اختیار ایران نبود چقدر ذلیلانه زندگی می کردند پول بگیریم یا کالابگیریم دراختیار ما نبود.

وی با بیان اینکه امام خمینی رشیدانه و شجاعانه برای نفی طاغوت و رژیم پهلوی تلاش کرد، افزود: قبل از انقلاب عموما مردم مایوس بودند و در آن زمان امام راحل پر از امید و نور بود که مردم با دیدن این تفکر و روحیه قوت قلب می گرفتند و امیدوار می‎شدند و سخنان به حق امام خمینی(ره) باعث شد از سال  ۴۸ که طرح امام بود درسال ۵۷ به ثمر رسید و به یاری مردم توانست رژیم غاصب پهلوی را از کشور بیرون کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صاحب انقلاب مردم ایران هستند، بیان کرد: استکبار تا توانست رژیم پهلوی را حمایت کرد تا انقلابیون را سرکوب تا مردم عقب‌نشینی کنند اما ملت ایران، گلوله را به جان خریدند، باور اعتقاد مردم به انقلاب باعث شد در صحنه‌ باقی بمانند تا انقلاب به پیروزی برسد و با یشبرد اهداف انقلاب که از ایمان و باور بود باعث شد اکنون نهال انقلاب ۴۳ ساله شود و با از خود گذشتگی‌های شهدای‌مان پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

امام جمعه شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد: ۴۳ سال گذشته در همین شهرستان قائم‌شهر، ۳شهید انقلاب دادیم و راهپیمایی برگزار شد تا این نظام شکل بگیرد و با خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اکنون با همه‌ی مشکلات باقی بماند و رژیم پهلوی ساقط شود.

این مسوول تصریح کرد: فرصت برای زندگی در سایه امامت و ولایت و اسلام فراهم است ولی متاسفانه خصومت استکبار همچنان ادامه دارد و برای اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود شاخ استکبار را شکست و تهدید جدی برای آن ها در منطقه شده است، اکنون استکبار به دنبال ادامه دادن دشمنی است اگر آن‌ها در داخل نفوذی نداشته باشند نمی توانند پیش روی کنند هر چند کاری نمی توانند بکنند اما باعث می‌شود مسیر پیشرفت کند شود و کمی مشکل به وجودآید.

معلمی در پایان بیان کرد: در مسائل دفاعی و صنایع نظامی پیشرفت چشمگیری داریم اما در صنایع دیگر به مشکل خورده‌ایم که نشان از عدم ثبات و همچون نفوذ افرادی است که سرعت پیشرفت را کاهش دادند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 17 =