کد خبر : 294208
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
-

رییس فدراسیون ورزش کارگری: برنامه عقب افتاده نداریم

رییس فدراسیون ورزش کارگری: برنامه عقب افتاده نداریم

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: در سال جاری نسبت به اهداف پیش بینی در تقویم ورزشی جلوتر هستیم و برنامه عقب افتاده نداریم.

به گزارش عصرقائم، جواد رمضی در گفت وگو ، در ارزیابی از عملکرد فدراسیون ورزش کارگری در سال جاری اظهار کرد: با توجه به این که کمتر از ۲ ماه تا پایان سال باقی مانده است، بیش از ۶۰ مسابقه قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف کارگری برگزار کردیم و نسبت به اهداف پیش بینی شده در تقویم ورزشی جلوتر هستیم و عملکرد موفقی تا به امروز داشتیم. البته بیش از ۱۲ مسابقه قهرمانی کشور نیز در تقویم ورزشی برنامه‌ریزی شده که امیدوارم با تشدید امیکرون مشکلی در برگزاری این رقابتها نداشته باشیم.

وی از اعزام ۳ رشته شنا، کشتی ساحلی و بسکتبال به مسابقات جهانی فنلاند در سال آینده خبر داد و گفت: مسابقات جهانی ورزش کارگری خرداد سال آینده در فنلاند برگزار می‌شود که تصمیم داریم در ۳ رشته شنا، کشتی ساحلی و دو تیم در بسکتبال ۳ نفره و ۵ نفره در این مسابقات حضور پیدا کنیم. البته تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نماینده شنا کارگری در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین با اشاره به اعزام تیم فوتبال ساحلی به مسابقات جهانی در سال آینده، اظهار کرد: این مسابقات خرداد سال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود و تیم فولاد هرمزگان به عنوان نماینده ورزش کارگری عازم مسابقات جهانی می‌شود.

رمضی در پایان با اشاره به اعمال یکسری تغییرات در هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری و حضور کیکاووس ندایی به عنوان عضو هیئت رییسه جدید فدراسیون، افزود: امیدوارم با تغییرات ایجاد شده شاهد تحولات جدیدی در ورزش کارگری باشیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری: برنامه عقب افتاده نداریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + پانزده =