کد خبر : 294079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

واکنش دانشگاه آزاد به درگذشت یک استاد دانشگاه در پی حمله سگهای ولگرد

واکنش دانشگاه آزاد به درگذشت یک استاد دانشگاه در پی حمله سگهای ولگرد

دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت عضو فقید هیأت علمی واحد اهواز این دانشگاه، پیام تسلیت صادر و اعلام کرد که این حادثه را تا حصول نتیجه از مراجع ذی ربط پیگیری خواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت دکتر مریم جوادپور عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انالیه راجعون

در گذشت استاد ارجمند مرحومه سرکار خانم دکتر مریم جوادپور، حقیقتا موجب تاسف و تاثر اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شد.

مرحومه سرکار خانم دکتر مریم جوادپور، عضو فقید هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز روز یکشنبه ۱۰ بهمن به منظور انجام فعالیت های علمی و کاری به این واحد مراجعه می‏کند و پس از پایان ساعت کاری خود و در مسیر عزیمت به منزل مورد حمله سگهای ولگرد قرار گرفته و به ناچار از پیاده رو به سمت جاده تغییر مسیر می دهد که متاسفانه با یک دستگاه خودرو برخورد می کند و به دلیل صدمات ناشی از تصادف فوت می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم سرکار خانم دکتر جوادپور، اعلام می کند که این حادثه دلخراش و ناگوار را تا حصول نتیجه از مراجع ذیربط و مدیران شهری اهواز پیگیری می‌کند.

واکنش دانشگاه آزاد به درگذشت یک استاد دانشگاه در پی  حمله سگهای ولگرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =