کد خبر : 294123
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

نساجی بدون جذب بازیکن جدید پیش می رود

نساجی بدون جذب بازیکن جدید پیش می رود

نساجی در تعطیلات زمستانی دو بازیکن از دست داده است. علی آل کثیر و امیر حسین باقرپور که در خط حمله توپ می زنند اما هنوز بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه نکرده است.

به گزارش عصرقائم، صحبت از حضور متین کریم زاده و فردین رابط در این تیم بود که باشگاه نساجی پیشنهاد مالی باشگاه استقلال را برای در اختیار گرفتن متین کریم زاده قبول نکرد و فردین رابط هم راهی تیم شهر خودرو شده است. نساجی در حالی تمرینات خود را در تهران دنبال می کند که هنوز بازیکن جدیدی به ترکیب این تیم اضافه نشده است.

البته نساجی برای حفظ اسکلت تیمی به نامه هایی که برای آزاد کردن بازیکنانش دریافت کرده پاسخ منفی داده است و ابتدا به دنبال حفظ نفرات فعلی اش است. این سیاستی بود که ابتدای فصل هم پیاده کرد. ابتدا تمدید قرارداد بازیکنانی که اسکلت اصلی را تشکیل می دادند و بعد جذب نفرات مورد نیاز؛ شاید نساجی دور برگشت را بدون جذب بازیکن جدید آغاز کند.

خبر دیگر در مورد نساجی اینکه با وجود تخصیص بودجه از سوی استانداری برای بازسازی چمن استادیوم شهدای ساری هنوز عملیات عمرانی در این استادیوم آغاز نشده است. با توجه به زمانی که برای برداشتن چمن فعلی و کاشت چمن رولی جدید نیاز است بعید به نظر می رسد نساجی در هفته های ابتدایی دور برگشت قادر به حضور در استادیوم شهدای ساری باشد و دست کم چند بازی ابتدایی این تیم در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود که قطعا یکی از این دیدارها مسابقه بین نساجی و پرسپولیس در هفته دوم دور برگشت خواهد بود.

نساجی بدون جذب بازیکن جدید پیش می رود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 3 =