کد خبر : 294081
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

تشکیل ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران

تشکیل ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران

دبیر ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه توصیه‌های ضروری خطاب به ایثارگران با توجه به شیوع موج ششم کرونا پرداخت.

به گزارش عصرقائم، جلال سیانی با اشاره به فراگیری موج ششم شیوع بیماری کرونا در بسیاری از استان‌های کشور گفت: در پی تشکیل ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شد اطلاع‌رسانی به‌منظور پیشگیری از کرونا از طریق روابط عمومی بنیاد، تلفن‌های اطلاع‌رسانی و غربالگری شرکت بیمه دی و سایر امکانات موجود انجام شود. بر این اساس برنامه‌های اردویی، ورزشی و تفریحی در استان‌های قرمز لغو و انجام واکسیناسیون به‌موقع جامعه معزز ایثارگری و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد. همچنین مقرر شده مراجعان به ساختمان‌های اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در هنگام ورود کارت واکسن ارائه کنند و اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه باید صورت گیرد.
وی افزود: در تحقیقات پزشکی مشخص شده بعضی از افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند نیز به ویروس جهش‌یافته کرونا موسوم به ویروس اُمیکرون مبتلا شده‌اند و شدت سرایت این نوع ویروس بسیار بالاتر از نوع دلتا است. در همین راستا لازم است جانبازان عزیزی که جزو گروه‌های در معرض خطر این بیماری محسوب می‌شوند و به‌طورکلی تمام ایثارگران باید ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا حد امکان از انجام مسافرت، شرکت در مراسم خانوادگی، مهمانی‌ها و جلسات خودداری کنند. همچنین توصیه می‌کنیم جانبازان شیمیایی، نخاعی، پیوندی‌ها و دارای بیماری‌های صعب‌العلاج حتی‌المقدور به مدت دو هفته از منزل خارج نشوند.
دبیر ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اطلاعیه‌های قبلی ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است از حضور در منازل ایثارگران به‌ویژه به‌صورت گروهی در مناطق قرمز خودداری شود و تنها مورد مجاز در این زمینه انجام پایش سلامت ایثارگران با توجه به آخرین دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و درمانی و صرفاً در خصوص نیازهای ضروری و اورژانسی ایثارگران انجام شود.
سیانی در پایان تأکید کرد: همچنین جلسات و برنامه‌های اداری نیز در این مدت باید با توجه به شیوه‌نامه‌های اعلامی و در نظر گرفتن آن‌ها اجرا شوند.

تشکیل ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =