کد خبر : 294116
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

اجرای ۵۷۰ برنامه دهه فجر در رامسر

اجرای ۵۷۰ برنامه دهه فجر در رامسر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: ۸۶ عنوان و ۵۷۰ برنامه در دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا خمسیه در نشست خبری بمناسبت دهه مبارک فجر با بیان اینکه بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی میگذرد و هر روز شاهد بالندگی و پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم گفت: نکات برجسته انقلاب که موجب استمرار اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی شده، پای بندی آحاد ملت به آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شعارهایی که در شروع انقلاب اسلامی مطرح شد نشانگر این بود که طاغوت سبب ذلت کشور شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر تصریح کرد: در گذشته عظمت و شکوه در عرصه های مختلف از آن ایران بود و با حضور حکومت های پهلوی و شاهنشاهی و خودفروخته شاهد ذلت بودیم و با حضور کشورهای مختلف غربی ثروت ها و نعمات عظیم کشور از بین رفته و روح خود باروری رخت بربسته بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در دوران پهلوی رشد و پیشرفت مطلوب حاصل نشد و اجازه بروز استعداها وجود نداشت و مستشاران غربی اجازه فعالیت های دینی و اجتماعی نمیدادند و در وابستگی کامل به غرب بودند گفت: در دوران پهلوی و قاجار آنچه در پرورش نیروی انسانی وجود داشت تربیت نیروهای وابسته بود که دارای عزت نبودند و غرب زدگی رواج داشت.

خمسیه افزود: آنچه از شروع انقلاب اسلامی سبب شکوفایی شد شعارهای مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب بود که استقلال، عزت، عقلانیت و برادری را در کل جهان طنین انداز کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بالنده و زنده بوده که بیش از چهار دهه خوش درخشید و به بلوغ رسید در ادامه مسیر در حرکت است و با نقد پذیری و قابل اصلاح بودن در روند کار و فعالیت ها در حال شکوفایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با بیان اینکه با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی با رای مردم تثبیت شد و در سال‌های گذشته در مرحله دولت سازی دچار چالش شدیم که در حال اصلاح هستیم خاطر نشان کرد: اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی عبور از دولت اسلامی بوده و گام دوم تمدن ساز برای رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

این مسئول گفت: انقلاب اسلامی نوپا و آغاز آن از نقطه صفر بود و هر آنچه در گذشته از حکومت رژیم منحوس پهلوی حاکم بودند همه کشورهای غربی علیه ما بودند و هوشیاری و رشادت های مردم همیشه در صحنه سبب شکست دشمنان شد.

وی افزود: شاهد تصویر سازی غلط و نا امید کننده از طرف کشورهای معاند شاهد هستیم که ارتباط مردم نسبت به رشد و پیشرفت را کم رنگ و نا امید کنند که هدف شان توطئه و دشمنی است.

خمسیه تصریح کرد: ملت غیور ایران بیش از چهار دهه پای انقلاب ایستادند و عزت و اقتدار در دوره های مختلف سبب بالندگی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت کشور ایستادگی و صلابت بود و باید به مطالبه به حق مردم توجه شود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی روی کار آمد که نهضت بزرگ دینی انقلاب افتاد و به ثمر نشست و در ادامه مسیر توجه به مسئله تبیین مهم است و در مقابله با دشمنی دشمنان هر کدام بعنوان وظیفه مثل یک چراغ پیرامون خود را روشن کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر تصریح کرد: تلاش دشمنان در فضای مجازی ترویج فتنه و نا امید کردن مردم است که باید با بصیرت افرایی و تبیین برنامه های انقلاب اسلامی با آن مقابله کنیم و این رسالت بر عهده همه قرار دارد تا افکار صحیح و روشن را تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه روشنگری و تبیین اندیشه های حصرت امام و مقام معظم رهبری یک جهاد است گفت: دشمنان انقلاب در نسل کشی و کودک کشی پیشقدم هستند و کشورهای غربی بصورت مستقیم و غیر مستقیم با ظلم و زور و استبداد در راستای از بین بردن هویت اسلامی در تلاش هستند.

خمسیه افزود: شناخت دشمن و شیوه های آنها کمک بزرگی برای محاسبات درست است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در اولویت کشور است و دولت، قوه مجریه و قوه قضاییه که امروز مسئولیت را برعهده دارند پای کار هستند تصریح کرد: امروزه مردم ما مطالبه و دغدغه مشکلات دارند که مسئولان وظیفه دارند پیگیری کنند اما صف معاندین با آنها جداست.

وی افزود: به سرمایه های عظیم، بالقوه و بالفعل توجه شود و مسئولان با تعامل سازنده کمک کند و سرمایه های کشور به میز مذاکره و غرب معطوف نشود.

این مسئول افزود: به سرمایه های عظیم، بالقوه و بالفعل توجه شود و مسئولان با تعامل سازنده کمک کند و سرمایه های کشور به میز مذاکره و غرب معطوف نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: مدیران شهرستانی به ظرفیت های انسانی و سرمایه های عظیم در حوزه کار آفرینی و تولید توجه کنند.

خمسیه تصریح کرد: در آستانه چهل و سومین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و استمرار انقلاب اسلامی و دهه فجر حامل پیام برای مردم است که اهل استقلال پیروزی و ایستادگی است و انقلاب اسلامی با قدرت ادامه میدهد و هر کس قصد دست درازی دارد ملت تا پای جان ایستاده اند.

وی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۸۶ عنوان و ۵۷۰ برنامه در حوزه های مختلف برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: فعالیت های مجموعه بسیج پروژه های عمرانی ادارات و دستگاه ها، آبرسانی و محرومیت زدایی است و در این راستا ده خانه محروم ساخته شد و مرمت و بازسازی خانه ها، ایجاد صندوق های قرض الحسنه در راستای اشتغالزایی و ده میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت اشتغال به واحدهای تولیدی اعطا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر تصریح کرد: در راستای کمک مومنانه بیس از ۴۹۰۰ سبد کالا به ارزش دو و نیم میلیارد تومان به خانواده ها تقدیم و امسال ۱۶۰۰ سبد کالا و ۹ جهیزیه نوعروسان ۲۱۶ میلیون تومان اعطا شد.

اجرای ۵۷۰ برنامه دهه فجر در رامسر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =