کد خبر : 293989
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
-

فرماندار شهرستان قائم شهر:

۱۱۶‌پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان قائم‎شهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۱۱۶‌پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان قائم‎شهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان قائم‌شهر، گفت: یمناسبت ایام الله دهه فجر ۱۱۶ پروژه با اعتبار ریالی ۱۳۵میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان در شهرستان قائم‌شهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش عصرقائم، یحیی یوسف‌پور ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و تبریک چهل‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های جهان از نگاه محققین خارجی بوده است.

وی به دشمنی آمریکا و انگلیس که پشت پرده رژیم غاصب پهلوی بودند اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت انقلاب اسلامی یعنی استقلال بود و امام خمینی عزیز با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی قلب مردم را جذب کرد و تاکید داشت که ما نباید غلام‌حلقه به گوش دیگران باشیم درحالیکه رژیم پهلوی بطور کامل منتظر دستورات کشورهای غربی بودند و دلیل دشمنی استکبار با حمهوری اسلامی نیز همین استقلال ایران در منطقه بوده است.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: استقلال سیاسی یکی از موفقیت‌ها و برکات انقلاب اسلامی بوده، که اکنون عزتمندانه خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و نگاه غربگرایانه رژیم پهلوی را اکنون درحکومت اسلامی مشاهده نمی‌کنید.

این مسوول تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی باتوجه به ریشه فرهنگی اسلامی، استقلال سیاسی اقتصادی را در جمهوری اسلامی ایرای شاهد هستیم که نشان از اقتدار نظام اسلامی در منطقه است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی بااندیشه “مامی توانیم” معنا پیدا کرد تابتوانیم در مسائل اقتصادی هم به استقلال برسیم، خاطرنشان کرد: ما در قائم‎شهر نیز در بحث بروکراسی اداری که اکثر سرمایه‌گذاران را فراری می‌داد و برای کسب مجوزمعطل می‌شدند به دنبال آن رفتیم و تاجایی که توانستیم این فرآیند را کوتاه کردیم و از مسئولین هم پیگیریم که بازهم این مسیر کوتاه‌تر شود چراکه تولید رمز استقلال اقتصادی کشور خواهد بود.

وی مسئله دوم رشد اقتصاد را در روستاهاست بیان کرد و گفت: دغدغه اول دولت و استاندار مازندران بحث اقتصاد روستایی است که اکنون به دنبال ظرفیت‌های روستایی هستیم که باپیگیری‌های جدی به دنبال رشد و استقلال اقتصادی روستاها هستیم تا بتوانیم روستاییان را در تولید ثابت قدم نگه داریمو

فرماندار شهرستان قائم شهر در ادامه به پروژه های مورد نظر در دهه فجر اشاره کرد و افزود:  ۱۱۶ پروژه افتتاحیه و کلنگ‌زنی با اعتبار ریالی ۱۳۵میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان را بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در برنامه‌های شهرستان قائم شهر داریم.

این مسوول خاطرشنان کرد: ۲۳ طرح عمرانی، ۸۰ طرح سرمایه گذاری با رویکرد گلخانه کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس روستایی، ۱۳ طرح اشتغال زایی در این ایام در شهرستان قائم شهر به بهره برداری خواهد رسید.

یوسف‌پور در پایان به مسئله کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی اشاره کرد و گفت: کرونا را باید جدی بگیریم چراکه وضعیت را باید کنترل کرد و ما نیز به جد با ادارات و افرادی که رعایت نکنند برخورد می‌کنیم و خواهش میکنیم مردم فهیم قائم‌شهر نیز پروتکل ها را رعایت کنند تا از پیک جدید نیز عبور کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =