کد خبر : 293909
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

پیام معاون اول قوه قضاییه به مناسبت دهه فجر

پیام معاون اول قوه قضاییه به مناسبت دهه فجر

معاون اول قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از قوه قضاییه، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مصدق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا»
اسراء (۸۱)

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت، ازخودگذشتگی، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‏الشأن (ره) و مقتدای امت است که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد. ملت مسلمان و آزاده ایران در طول چهار دهه اخیر، با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله‌های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد. بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، اینجانب ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان شریف دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسألت می‌نمایم.

محمد مصدق . معاون اول قوه قضائیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + دوازده =