کد خبر : 293861
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

تعیین اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره یازدهم و دوازدهم

تعیین اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره یازدهم و دوازدهم

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره یازدهم و دوازدهم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محمد صالح جوکار در گفت وگو ، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره های یازدهم و دوازدهم انتخاب شدند. با رای اعضای کمیسیون آقای آصفری به عنوان رئیس و آقای فرخی میکال به عنوان نایب رئیس اول و خانم مقصودی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. همچنین آقای ارکانی به عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص انتخاب شد. پس از صدور حکم این افراد توسط رئیس مجلس، تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دو دوره قبلی کلید خواهد خورد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی و تخصصی با حضور کارشناسانی از مرکز پژوهش ها و وزارت کشور و سایر بخش ها مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نیز پیشنهادات خود را در شور دوم بررسی این طرح بیان کردند. غالب پیشنهادات به شرایط صدور مجوز برای تشکیل های صنفی و همچنین شرایط صاحبان تشکل ها باز می گشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: مواردی نظیر تعیین حداقل تعداد اعضای لازم برای اخذ پروانه فعالیت تشکل های ملی و همچنین شورای صدور مجوز در سطح ملی و استانی با پیشنهادات نمایندگان در این طرح اصلاح شد.

تعیین اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره یازدهم و دوازدهم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − پنج =