کد خبر : 293435
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

نکات کلیدی برای خرید چمن مصنوعی

نکات کلیدی برای خرید چمن مصنوعی

زمانی که به خرید چمن مصنوعی فکر می کنید، نکات مهمی موجود دارند که اگر به آنها دقت نکنید شاید خرید موفق و دلخواهی نداشته باشید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام چمن سرا، در این متن سعی می کنیم تا مواردی مهم در خرید چمن مصنوعی مناسب را مورد بررسی قرار دهیم.

نیاز خود را بشناسید

بهتر است قبل از اقدام به انتخاب چمن مصنوعی، از خود سوالاتی بپرسید تا دقیقا هدف تان مشخص شود، مثلا آیا کودکان و حیوانات از آن استفاده خواهند کرد، آیا قرار است در معرض رفت و آمد بالایی باشد، آیا قرار است روی آن ورزش کنید و غیره.

بهترین نوع چمن مصنوعی را انتخاب کنید

برای این که مطمئن شوید خرید چمن مصنوعی را به نحو احسنت انجام می دهید و محصولی که می خرید، از استاندارد بالایی برخوردار است، به این توصیه ها توجه کنید:

● شرکت و کارخانه چمن مصنوعی بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل باید درباره آن ها تحقیق کنید و وب سایت شان را بررسی کنید تا ببینید که چه انواع چمن مصنوعی دارند، تاریخچه و سابقه آن ها در این زمینه چیست، مشتریان درباره آن ها چه می گویند و غیره.

اگر نسبت به آن ها احساس اعتماد کردید و به آن ها علاقه مند شدید، می توانید با آن ها تماس بگیرید و شروع به پرسیدن سوالات خود کنید و حتی از آن ها بخواهید تا نمونه هایی را برای شما بفرستند.

● برخی از چمن ها دارای چند رنگ می باشند از جمله قهوه ای، سبز و حتی طلایی تا بتوانند آن تصور واقعی بودن از چمن های مصنوعی را به حد اعلا برسانند. اگر طبیعی بودن بیش از هر چیزی برای شما اهمیت دارد، بهتر است به این نکته توجه کنید.

● باید بدانید که چمن مصنوعی قرار است کجا نصب شود. برای مثال، چمن مصنوعی با شن سیلیس می تواند روی زمین های هموار بسیار عالی عمل کند، اما اگر آن را روی سطح شیب دار یا تپه ای قرار دهید، شن و ماسه سیلیس از بین می رود و چمن های نامنظمی شکل می گیرند که حتی راه رفتن روی آن ها سخت می شود.

نکات کلیدی برای خرید چمن مصنوعی

به شمار کوک ها در هر مترمربع دقت کنید

این موضوع که به همان تراکم چمن مصنوعی باز می گردد و مشخص می کند که الیاف چقدر برگشت پذیری دارند و چقدر واقعی به نظر می رسند. هر چه این تعداد کوک بالاتر باشد، چمن ها به واقعیت نزدیک تر و در برابر تردد قابلیت ارتجاعی برگشت پذیری بیشتری دارند.

اندازه الیاف

در واقع ارتفاع پایل یا ارتفاع الیاف بین ۳۰ تا ۴۰ میلیمتری برای چمن مصنوعی تراس و بالکن و باغ پیشنهاد می شود. این ارتفاع می تواند حالت بالشت مانندی زیر پا ایجاد کند و به خوبی حالت عمودی خود را حفظ نماید.

نکات کلیدی برای خرید چمن مصنوعی

ضخامت و وزن الیاف

این موضوع به دیتکس چمن مصنوعی مربوط می شود که مشخص می کند که چمن مصنوعی و یا بهتر بگویم الیاف آن چقدر مقاومت و یا سختی دارند.

هرچه دیتکس پایین تر باشد، ضخامت الیاف کمتر و در نهایت چمن ها نرم و لطیف تر می باشند.

اهمیت کیفیت الیاف چمن مصنوعی

مطمئنا شما نمی توانید از چمن های مصنوعی چینی و خارجی که به صورت قاچاقی وارد بازار چمن مصنوعی ایران شده اند، انتظار کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشید. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم که به شرکت ها و تولید کنندگان چمن مصنوعی ایرانی اعتماد کنید تا هم از تولید داخل حمایت کرده باشید و هم صاحب بهترین و قدرتمندترین چمن های مصنوعی شوید.

محافظت در برابر اشعه های UV

این اشعه ها توانایی آسیب رساندن به چمن مصنوعی فوتبالی و تزئینی را دارند، از رنگ پریدگی گرفته تا شل و وارفته شدن تحت تاثیر حرارت بسیار بالای آن ها.

در هر صورت این که چمن مصنوعی در برابر این اشعه های UV نور خورشید مقاومت داشته باشد، یعنی استاندارد بودن یعنی کیفیت بالا و خیال راحت در تمام طول سال.

چمن سرا کالکشنی از بروزترین و بهترین و باکیفیت ترین چمن های مصنوعی تولید ایران را عرضه می دارد و بیش از یک دهه است که پروژه های چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی بیشماری را انجام داده است که هر یک در حوزه و زمینه خود دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند. اعتماد شما به چمن سرا، یعنی نزدیک شدن به رویای سبزی که همیشه به آن فکر می کردید.

سرایتان سبز با چمن سرا

www.chamansara.com

نکات کلیدی برای خرید چمن مصنوعی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هشت =