کد خبر : 293427
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

عوامل موثر در قیمت توری حصاری

عوامل موثر در قیمت توری حصاری

چه عواملی روی قیمت توری حصاری موثر بوده و چگونه می توانید در زمان خرید قیمت این محصول را برای خود بهینه کنیم؟ با ما همراه باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام آهن تخفیف، در این مقاله با شما همراه هستیم تا نکات و عوامل موثر بر قیمت توری حصاری را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و همچنین روش‌ها و ترفندهای را برای بهینه کردن قیمت این محصول نیز در زمان خرید به شما ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که با توجه به کاربردهای بسیار زیاد در حال حاضر از این نوع توری در صنایع مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل شناخت نسبت به مشخصات و ویژگی های مختلف آن یکی از ملزومات اصلی برای کاربرانی است که به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. برای شناخت هر چه بهتر توری حصاری در ادامه با ما همراه باشید.

لیست عوامل موثر بر قیمت توری حصاری

قبل از این که به معرفی تک تمام عوامل موثر در قیمت توری حصاری بپردازیم، ابتدا یک معرفی اجمالی از این عوامل خواهیم داشت تا شما روند کلی مقاله را مشاهده کنید. در ادامه هر یک از این عوامل را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید با ترفندهای بهینه کردن هزینه ها نیز آشنا شوید. قبل از هر چیزی بایستی یادآوری کنیم که خرید و انتخاب این نوع توری بایستید که بر اساس کاربرد مورد نظر و شرایط موجود باشد. اینکه شما صرفاً به قیمت این محصول دقت داشته باشید نمی تواند شرایط ایده آلی را برای خرید آن برای شما رقم بزند.

مهمترین عوامل موثر در قیمت توری حصاری موارد زیر هستند:

  •  جنس مفتول به کار گرفته شده برای تولید توری
  •  قطر مفتول به کار گرفته شده برای تولید توری
  •  اندازه چشمه ها در توری حصاری
  •  ارتفاع محصول
  •  هزینه ابزار و یراق آلات مورد نیاز برای نصب
  •  هزینه نصب و اجرا

تمام این عوامل به نحوی در قیمت نهایی محصول برای شما تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه با بررسی هر کدام از این عوامل به صورت جداگانه می توانید امکان بهینه سازی هزینه نهایی را داشته باشید.

برای اینکه عوامل موثر بر قیمت توری حصاری را بهتر درک کنید، لازم به توضیح است که قیمت این محصول یا به صورت وزنی و یا به صورت متر طول تعیین می شود. در هر دو صورت مشخصاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم از نظر وزن  در هر متر طول شرایط مشخصی پیدا می‌کنند. از این بابت برای هر جنس مفتول به کار گرفته شده برای تولید این توری و اندازه استاندارد چشمه ها قیمت مشخصی تعیین می شود که شما با استفاده از آن می توانید قیمت نهایی محصول خریداری شده را به دست آورید.

عوامل موثر در قیمت توری حصاری

 تاثیر جنس و قطر مفتول در قیمت توری حصاری

برای تولید توری حصاری از مفتول هایی با جنس های مختلف استفاده می شود. مفتول آهنی، مفتول ساخته شده از آلیاژ های مختلف فولاد، مفتول  گالوانیزه سرد و گرم و مفتول فولادی با روکش pvc اصلی‌ترین و مهم‌ترین جنس مفتول های به کار گرفته شده برای تولید این محصول هستند. پرواضح است که هرچقدر کیفیت ماده اولیه به کار گرفته شده برای تولید این محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال مفتول های آهنی به دلیل مقاومت بسیار پایین در برابر زنگ زدگی و خوردگی معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر موارد دارند. به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که هر کدام از این جنس ها از نظر کیفیت نیز شرایط مختلفی برای محصول نهایی به وجود خواهند آورد.

تاثیر اندازه چشمه ها در قیمت توری حصاری

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت توری حصاری اندازه چشمه ها در زمان تولید آن است. این نوع توری با چشمه هایی با شکل های مختلف تولید می شود که هر چقدر قطر چشمه بزرگتر باشد، وزن تمام شده آن در هر متر طول کمتر خواهد شد. در نتیجه قیمت آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد. به تبع با کاهش قطر چشمه ها در زمان تولید این محصول، شاهد افزایش وزن آن بوده و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

 تاثیر ارتفاع محصول در قیمت توری حصاری

مسلماً هر چقدر ارتفاع محصول نهایی بیشتر باشد، وزن نهایی محصول تمام شده بیشتر شده و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای بهینه کردن قیمت محصول در این عامل بایستی به نوع کاربری و شرایط استفاده از آن دقت کنید. برای مثال در مکان هایی که خطر ورود حیوانات مختلف به محدوده مشخص شده با توری وجود دارد، بایستی ارتفاع تولید اندازه باشد تا امکان پریدن از روی آن برای حیوانات وجود نداشته باشد.

عوامل موثر در قیمت توری حصاری

 تاثیر ابزار و یراق آلات و هزینه نصب در قیمت توری حصاری

در نهایت ابزار و یراق آلات مورد استفاده برای نصب و همچنین هزینه خود دستمزد نصب نیست از عوامل موثر بر قیمت توری حصاری هستند. هرچند شرایط نصب این نوع توری بسیار ساده بوده و کار پیچیده ای ندارد اما با این حال برای بهینه کردن کیفیت نهایی محصول نصب شده بایستی حتما برای آن از یک متخصص کمک بگیرید. همچنین در برآورد کردن نهایی هزینه‌ها نیز باید قیمت نصب این محصولات در نظر بگیرید.

 جمع بندی و نتیجه گیری

عوامل موثر بر قیمت توری حصاری را با هم مرور کرده و نکاتی را برای بهینه کردن قیمت این محصول در هر کدام از این عوامل را مورد بررسی قرار دادیم. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات بالا و البته شرایط کاربری مورد انتظار خود برای این امر اقدام کنید. در انتها لازم به یادآوری است که بهینه کردن قیمت نهایی توری حصاری نباید بهانه‌ای برای کاهش زیاد کیفیت آن شود. در این صورت ممکن است شما نتوانید از محصول خود به نحو احسن استفاده کنید.

عوامل موثر در قیمت توری حصاری

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 13 =